کد خبر: 501544
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۲۳:۰۰
| |

در رسانه های اماراتی مطرح می شود:

لژیونرها،پاشنه آشیل تیم ملی ایران هستند

یک رسانه اماراتی لژیونرهای بسیار زیاد تیم ملی کشورمان را پاشنه آشیل این تیم در صورت برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی به صورت رفت و برگشت بیان کرد.

لژیونرها،پاشنه آشیل تیم ملی ایران هستند
کد خبر: 501544
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| نشریه «البیان» امارات در گزارشی به معضل تیم های گروه اول در مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در صورت برگزاری این مسابقات به صورت رفت و برگشت پرداخت.

به گزارش فارس،برگزاری مسابقات مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی با فرمت رفت و برگشت در شرایط کرونایی بسیار سخت وغیرممکن است. از طرف دیگر اگر این مسابقات به صورت متمرکز برگزار نشود تیم های گروه و مخصوصا رقبای امارات به دلیل داشتن لژیونرهای زیاد دچار مشکل بزرگی می شوند.

در میان تیم های گروه اول سوریه با 17 لژیونر و ایران با 16 لژیونر بیشترین ضرر را خواهند چون در شرایط کرونایی این بازیکنان لژیونر برای سفر از کشورهای مختلف به کشورهای مختلف در شرایط کرونایی با مشکل مواجه خواهند شد و پروتکل های سخت گیرانه برای آنها معضل بزرگی به شمار می آید.

بدین ترتیب در صورت برگزاری مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 به صورت رفت و برگشت ایران و سوریه به دلیل داشتن بیشترین لژیونرها بیشترین ضرر را خواهند دید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها