کد خبر: 501398
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۰۸:۵۶:۲۱
| |

پسر طلایی سابق در راه لیورپول / ستاره پرتغال شاگرد کلوپ می‌شود؟

رسانه‌های انگلیسی از توافق باشگاه لیورپول و لیل در مورد انتقال ستاره پرتغالی پرده برداشتند.

پسر طلایی سابق در راه لیورپول / ستاره پرتغال شاگرد کلوپ می‌شود؟
کد خبر: 501398
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۰۸:۵۶:۲۱

اعتمادآنلاین| احیای رناتو سانچس به دستان کریستوفر گالتیه باعث شد تا تیم‌های قدرتمند اروپا دوباره برای خرید «پسر طلایی» چند سال گذشته تلاش کنند. سانچس فصلی درخشان در باشگاه لیل فرانسه به ثبت رساند و توانست مهره اصلی این تیم برای کنار زدن پاری سن ژرمن در قهرمانی لیگ لوشامپیونه لقب گیرد.

به گزارش فارس، ستاره پرتغالی پس از یورو 2016 توانست عنوان بهترین جوان سال را دریافت کند ولی اوضاع بر وفق مراد او نگذشت و نتوانست در بایرن مونیخ نمایش خوبی داشته باشد. اوضاع برایش به قدری بد شد که از بایرن به سوانسی انگلیس نقل مکان کرد ولی در آنجا نیز به یک نیمکت نشین محض بدل شد.


رناتو سانچس پس از 3 سال فاجعه‌بار در لیگ‌های اروپایی توانست در لیل احیا شود و به یکی از بهترین بازیکنان میانی فصل لقب گیرد.

در حالی که همه فکر می‌کرد دوران اوج فوتبال سانچس خیلی زود به پایان رسیده ولی این بازیکن در لیل زیر نظر گالتیه دوباره به اوج رسید و دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. او در تیم ملی پرتغال در همین یورو 2020 نیز نمایشی عالی از خودش ثبت کرد و جزو بازیکنان خوب سانتوس در این رقابت بود.

حالا خبر رسیده که یورگن کلوپ شدیدا به خرید این بازیکن علاقه دارد و می‌خواهد با قراردادی 5 ساله او را به آنفیلد آورد. طبق گزارش‌ رسانه‌های انگلیسی لیورپول با سانچس و لیل به توافق رسیده و به احتمال این بازیکن راهی جزیره خواهد شد.

باید دید سانچس تحت هدایت یورگن کلوپ چه توانایی‌هایی می‌تواند از خود به نمایش گذارد.ش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها