کد خبر: 500780
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۱۵:۱۵:۰۶
| |

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

خوشحالی اعضای فدراسیون عراق و سوریه از قرارگیری در گروه ایران

اعضای فدراسیون فوتبال سوریه و عراق از حضور در گروه نخست مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار خوشحالی و رضایت کردند.

خوشحالی اعضای فدراسیون عراق و سوریه از قرارگیری در گروه ایران
کد خبر: 500780
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۱۵:۱۵:۰۶

اعتمادآنلاین| قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا برگزار شد و تیم ملی ایران با تیم‌های کره جنوبی، امارات، عراق، سوریه و لبنان در گروه نخست کنار هم قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد کوجر» عضو هیئت عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق، از نتایج قرعه کشی مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر ابراز خرسندی کرد.

کوجر گفت: این یک فرصت طلایی برای تیم ملی عراق است. نسبت به گروه دوم، در گروه نسبتاً آسانی هستیم. کار برای آماده سازی بهینه تیم ملی عراق باید زودتر آغاز شود. باید تمام توانایی و امکانات موجود را در اختیار تیم ملی عراق قرار بدهیم.

همچنین «ایهم الباشا» عضو فدراسیون فوتبال سوریه در این خصوص به سایت «کوره» گفت: گروه ما متعادل است و به سختی گروه دوم نیست. از این قرعه راضی هستیم. شانس ما برای صعود مستقیم به جام جهانی و در بدترین حالت صعود از مرحله پلی آف بسیار زیاد است.

وی افزود: عملکرد تیم ملی سوریه در آخرین دیدارها ملاک نیست. این تیم تعدادی از ستاره‌های خود را از دست داد و هر تیمی در جهان تحت تاثیر غیبت بازیکنان مهم قرار می‌گیرد. سوریه در بهترین حالت است و هوادارانش را ناامید نخواهد کرد.

عضو فدراسیون فوتبال سوریه تصریح کرد: فدراسیون از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نمی کنمد و در دور بعد، اوضاع بهتر خواهد شد. همه مصمم هستند تا به آرزوی خود -صعود به جام جهانی- برسند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها