کد خبر: 500661
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۹:۲۷:۲۱
| |

ملی‌پوش کایاک:

هدفم صعود به فینال A المپیک است

علی آقامیرزایی، ملی پوش المپیکی ایران در رشته قایقرانی گفت: تمام کسانی که گام در آوردگاه المپیک می‌گذارند مدعی جهانی و المپیک هستند و من نیز هدفم صعود به فینال گروه A است.

هدفم صعود به فینال A المپیک است
کد خبر: 500661
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۹:۲۷:۲۱

اعتمادآنلاین| علی آقامیرزایی با اشاره به سختی مسیر رسیدن به المپیک اظهار داشت: در مسابقات گزینشی المپیک که در کشور تایلند برگزار شد با کسب عنوان نخست رشته کایاک توانستم مدال طلا را از آن خود کنم و بالاتر از ورزشکاران ژاپن، ازبکستان و قزاقستان به کار خود پایان دادم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: البته این پایان راه کسب سهمیه من نبود بلکه فدراسیون در جهت اعزام برترین نفر به توکیو، فراخوانی برای رقابت با من را داد که تنها «پیمان قویدل» حاضر به رقابت شد و در نهایت من توانستم به عنوان نماینده ایران راهی توکیو شوم.

وی با بیان اینکه رسیدن به توکیو راحت نبود عنوان کرد: کسب سهمیه پایان راه من برای المپیک نیست بلکه در ژاپن مجموعه‌ای از بهترین‌ها گردهم‌ خواهند آمد تا رقابتی جذاب داشته باشند. یک حریف آسیایی از چین دارم که مدعی است و دیگر حریفانم از اروپا و آمریکا است که همگی عنوان‌دار جهان و المپیک به شمار خواهند رفت.

ملی پوش کایاک ایران اظهار داشت: باید تلاش خود را بیشتر کنم تا با یک نتیجه آبرومندانه المپیک را به پایان برسانم. واقعیت این است که قایقرانی ایران شرایط سختی برای رسیدن به سکوی المپیک دارد اما من تلاش خواهم کرد تا به فینال A المپیک صعود کنم.

آقامیرزایی گفت: بعد از مسابقات المپیک یک برنامه بلندمدت برای موفقیت در المپیک 2024 طراحی می‌کنم و با کمک فدراسیون و کادر فنی آن را اجرایی خواهم کرد. باید تلاش کنیم تا بتوانیم در المپیک به سکو برسیم این کار راحت نیست اما امکان‌پذیر است. فدراسیون حمایت لازم را از ورزشکاران و کادر فنی دارد.

ملی‌پوش کایاک ایران با اشاره به برنامه های خود برای موفقیت در توکیو تصریح کرد: من از زمان کسب سهمیه تا اعزام به المپیک 6 هفته تمرین داشته و این تمرینات مستمر و زیر نظر کادر فنی در تهران و بندر انزلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بدون شک در زمان اعزام به سطحی از آمادگی برای رقابت از آوردگاه توکیو خواهم رسید. البته تمریناتم با پایان المپیک متوقف نخواهد شد بلکه تمرینات خود را دنبال می کنم تا در سال 2022 نتیجه خوبی در بازی های آسیایی کسب کنم. هدفم کسب مدال بازی‌های آسیایی است.

علی آقامیرزایی ملی پوش روز شانزدهم اردیبهشت در فینال کایاک تکنفره 1000 متر به آب زد و توانست با درخشش در میان بهترین های قاره کهن کارش را به عنوان نفر نخست به خط پایان برسد. وی به همراه نازنین ملایی نمایندگان قایقرانی ایران در المپیک هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها