کد خبر: 500494
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

حمید درخشان،پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

استقلالی‌ها دلایل ناکامی‌هایشان را بررسی کنند/ قرارداد با رادوشوویچ یک افتضاح مدیریتی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرارداد با رادوشوویچ معقول نبوده و یک افتضاح مدیریتی بود، اما کسی اقرار نمی‌کند که چنین اشتباهی رخ داده است.

استقلالی‌ها دلایل ناکامی‌هایشان را بررسی کنند/ قرارداد با رادوشوویچ یک افتضاح مدیریتی بود
کد خبر: 500494
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: تیم به یک پختگی و بلوغ فکری رسیده است و با ثبات مدیریتی و استفاده بهینه از امکانات و بازیکنان، یحیی راه خوبی را در پیش گرفته است. ان‌شالله با همین روند می‌توانیم به قهرمانی آسیا هم برسیم.

به گزارش میزان، وی درباره اعتراض استقلالی‌ها به شرایط این روز‌های خود و مقایسه با سرخپوشان گفت: شرایط خوب و مناسب را خودمان باید به وجود بیاوریم. وقتی توانایی تیمت را بالا ببری و در زمین خوب کار کنی و نتیجه بگیری مسائل دیگر در کنار این مسائل اهمیت می‌یابد. استقلال هم همین امکانات را داشته و خودشان شرایط را نامناسب کرده‌اند و باید دلایل ناکامی‌هایشان را بررسی کنند.

درخشان در رابطه با داستان بوژیدار رادوشوویچ عنوان کرد: یک نفر سنگی در چاه انداخت و 100 نفر عاقل نتوانستند آن را خارج کنند. قرارداد با رادوشوویچ معقول نبوده و یک افتضاح مدیریتی بود، اما کسی اقرار نمی‌کند که چنین اشتباهی رخ داده است. مدیران قبلی برای منافع خودشان این کار را انجام دادند. اگر این بازیکنان نباشند باید بازیکن داخلی بیاوریم و به سازندگی فوتبال کمک می‌شود. اگر مربی خارجی می‌آوردیم اکنون یحیی شکوفا می‌شد؟

سرمربی سابق سرخپوشان در خصوص جدایی احتمالی محمدحسین کنعانی‌زادگان تصریح کرد: وقتی بازیکنی به یک تیم بزرگ می‌آید رشد کرده و مطرح می‌شود و پیشنهاد‌هایی برای او ارسال می‌شود. باید از این بازیکنان خوب بهره‌برداری کنیم و اگر قرار به رفتن آنهاست، باید از فروششان پولی نصیب باشگاه شود. بهتر است هر فصل بازیکنانی از تیم‌های پایه را آرام آرام به تیم اصلی بیاوریم تا پشتوانه باشند. بازیکنانی که ویژگی بازی درپرسپولیس را داشته باشند، پرتلاش باشند و بتوانند از فرصت استفاده کرده و شایستگی خود را نشان دهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم‌های پایه پرسپولیس و انتصاب خلیلی، حلالی و بزیک گفت: ان‌شالله این افراد موفق باشند و باشگاه به خوبی از آن‌ها حمایت کند. می‌توانیم از این تیم‌ها بازیکنان خوبی به تیم اصلی بیاوریم و دستمان پر باشد تا هم بتوانیم از آن‌ها در ترکیب پرسپولیس استفاده کنیم و هم از فروش و قرض دادن آن‌ها به درآمدزایی برسیم. باید بین تیم بزرگسالان و پایه‌ها ارتباط مناسبی شکل بگیرد.

حمید درخشان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با همین روند پیش برویم و در هر 3 جام به موفقیت برسیم و تمام پرسپولیسی‌ها از عملکرد تیم خوشحال باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها