کد خبر: 500492
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۳:۲۰:۰۰
| |

چراغ سبز کریمی برای بازگشت مغضوبان خطیبی به تراکتور؟

با بازگشت فیروز کریمی گمانه‌زنی‌ها درباره سرنوشت بعضی بازیکنان این تیم که با سرمربی سابق اختلاف زیادی داشتند، افزایش زیادی یافته است.

چراغ سبز کریمی برای بازگشت مغضوبان خطیبی به تراکتور؟
کد خبر: 500492
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۳:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هفتم تیر ماه سال جاری باشگاه تراکتور به طور رسمی خروج رسول خطیبی را تایید و از انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد. در زمان سرمربی سابق، تراکتور با اختلافات داخلی زیادی روبه‌رو شد. مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و سعید واسعی با وجود قرارداد در تمرینات حضور نداشتند. مهدی تیکدری بعد از اخراج در دیدار سوپرجام با کسر 20 درصدی قرارداد و جریمه انضباطی روبه‌رو شد. اخباری هم در اواخر دوره کاری خطیبی اختلاف شدیدی با وی پیدا کرد و حتی برای دیدار مقابل پدیده با کاروان تیمش راهی مشهد نشد.

به گزارش میزان، با این شرایط یکی از مسائلی که هواداران تراکتور پیگیر آن هستند؛ سرنوشت بازیکنان اخراجی و تعیین تکلیف آنها است. در همین راستا کریمی در اولین اظهار نظرش درباره غیبت بازیکنان موثر تراکتور اظهار داشت: «تعدادی از بازیکنان در تمرین حضور ندارند که متأسفانه بازیکنان تأثیرگذارمان هم هستند.» این جمله به چراغ سبز سرمربی تازه وارد تراکتور برای بازگشت مغضوبان تعبیر شد و گمانه‌زنی‌های زیادی در همین مورد صورت گرفت.

مدیرعامل بی اطلاع

از آنجایی که مراسم معارفه مدیرعامل تراکتور در روز پنجشنبه 10 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد نظمی هنوز در این خصوص اطلاعات دقیقی ندارد. نظمی با تایید این موضوع در تاریخ 8 تیر ماه اعلام کرده بود: هنوز به باشگاه نرفتم و مراسم معارفه‌ام برگزار نشده است، ابتدا باید به باشگاه بروم و اتفاقات را بررسی کنم ببینیم داستان چه بوده است.

سرنوشت اخراجی‌ها

هر چند قرارداد اشکان دژاگه و مسعود شجاعی فسخ نشده است؛ اما حضور آنها در خارج از کشور و پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشت، کار بازگشت آنها را سخت کرده است. در مورد سعید واسعی احتمال بازگشت او به تمرینات و ادامه کارش با تراکتور دور از ذهن نیست. محمدرضا اخباری هم در اولین تمرین زیر نظر فیروز کریمی شرکت کرد تا، اما و اگر‌ها درخصوص وی از بین برود.

بخشش نامحسوس؟

خبر بخشش جریمه مهدی تیکدری نیز در روز‌های اخیر در فضای مجازی پررنگ شد؛ اما یک منبع آگاه در این راستا اظهار داشت که در تبریز کسی از این موضوع اطلاع ندارد و نیازمند موافقت مالک تراکتور است. شاید کریمی موافقت این موضوع را مستقیماً از زنوزی دریافت کرده باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها