کد خبر: 500414
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۱:۱۵:۵۸
| |

تعیین سرپرست برای فدراسیون‌های اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت سه فدراسیون اسکیت، تیراندازی و ژیمناستیک برای برگزاری انتخابات گفت: هنوز تایید صلاحیت نامزدهای این 3 فدراسیون برای برگزاری انتخابات به دست ما نرسیده و به زودی سرپرست این 3 فدراسیون مشخص خواهد شد.

تعیین سرپرست برای فدراسیون‌های اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی
کد خبر: 500414
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۱:۱۵:۵۸

اعتمادآنلاین| مهدی علی نژاد، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره وضعیت سه فدراسیون اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی برای برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: تا به امروز هنوز تایید صلاحیت کاندیداها برای برگزاری انتخابات این سه فدراسیون به دست ما نرسیده است و ما بزودی برای این سه فدراسیون سرپرست تعیین خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا وی همچنین درباره وضعیت بیمه منجیان غریق نیز گفت: اساسا بحث بیمه منجیان غریق به کارفرما ارتباط دارد و اگر کارفرمایی در این زمینه کوتاهی کند تخلف است.

علی نژاد در پایان پیرامون این پرسش که شنیده می شود که اینچه درگاهی در حال دعوت و تدارک مجمع فوق العاده و گرفتن امضا از اعضای مجمع برای سرپرستی فدراسیون است، تصریح کرد: از نظر ما اساسنامه روشن است و مجمع فوق العاده نیز در اساسنامه دیده شده که به چه شکلی برگزار شود اما در زمینه برگزاری مجمع فوق العاده از سوی فدراسیون ژیمناستیک بی اطلاع هستم‌.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها