محمود پراش،سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری :

پیگیر خرید تجهیزات برای المپیک هستیم/ باید بیشتر مراقب سلامت دوچرخه سوار باشیم

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: از چندین کشور اروپایی پیگیر خرید تجهیزات برای المپیک هستیم و امیدوارم تا قبل از بازی ها بتوانیم آن چیزی که مناسب المپیک است را تهیه کنیم.

پیگیر خرید تجهیزات برای المپیک هستیم/ باید بیشتر مراقب سلامت دوچرخه سوار باشیم
کد خبر: 500162
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۲:۴۴:۳۵

اعتمادآنلاین| محمود پراش درباره مشکلات تجهیزات رکابزن اعزامی ایران به المپیک که بارها هم نسبت به آن گلایه کرده است، گفت: کمیته ملی المپیک قرار است به ما کمک کند و 50 درصد مبلغی را که باید بپردازیم تقبل کرده است. همچنین آقای رشیدی رئیس فدراسیون هم پیگیر است اما با توجه به شیوع کرونا تولید تجهیزات در این یک سال کم شده است و خود من از چندین کشور اروپایی پیگیر بودم و به من اعلام کردند که با کمبود تجهیزاتی که ما مدنظر داریم، مواجه هستند. فریم دوچرخه راحت تر پیدا می شود اما ما دنبال این بودیم که لوازم آن خوب و الکترونیکی باشد که آنها کم شده است. حتی ژاپن هم که تولید کننده بسیاری از این لوازم است اعلام کرد که با کمبود مواجه است. با این حال از چندین کانال وارد شده ایم و به شدت پیگیر هستیم که تا قبل از المپیک، تجهیزاتی که هم ورزشکار مدنظر دارد و هم مناسب المپیک باشد را بتوانیم تهیه کنیم و امیدوارم تا قبل از المپیک این تجهیزات بتواند به دست ما برسد.

به گزارش ایسنا، پراش در پاسخ به این پرسش که قرار است تجهیزات جدا خریداری شود یا یک دوچرخه به صورت کامل تهیه شود، تاکید کرد: اگر بشود دوچرخه را کامل می خریم در غیر اینصورت مجبوریم فریم را جدا و بقیه تجهیزات را هم جداگانه تهیه کنیم و بعد آنها را کنار هم قرار دهیم تا بتوانیم به آن چیزی که مد نظر داریم برسیم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در مورد رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در مواجه با رکابزن اعزامی به المپیک در مسابقات قهرمانی کشور گفت: قطعاً باید توجه به سلامت ورزشکار در آستانه المپیک بیشتر باشد و ما هم توجه بیشتری نسبت به این مساله خواهیم داشت که پروتکل های بهداشتی رعایت شود. دوستان چون علاقه مند به دوچرخه سواری هستند، آن لحظه که دور ورزشکار جمع می‌شوند شاید متوجه نباشند که خطر ایجاد می کنند و ورزشکاران هم ممکن است در آن لحظه دسترسی به ماسک نداشته باشد. اما همه باید رعایت کنیم تا مشکلی برای ورزشکاران به وجود نیاید چون سلامتی ورزشکاران در اولویت قرار دارد. بیشتر از این مراعات خواهیم کرد.

او در مورد عملکرد رکاب زنان در مسابقات قهرمانی ایران گفت: مسابقه خوب بود مسیر برای قهرمانی آسیا که شهریور برگزار می شود، طراحی شده بود تا نفرات مناسب را شناسایی کنیم. عملکرد دوچرخه‌سواران را در طول مسابقه و نتیجه نهایی که گرفتند، مدنظر قرار می‌دهم و بر اساس آن افراد را انتخاب می کنم چون برخی از افراد بودند که در طول مسابقه عملکرد خوبی داشتند و حالا ممکن است در پایان جزو سه نفر برتر قرار نگرفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها