کد خبر: 500061
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۰۹:۵۵:۱۱
| |

خدیجه قانع،مربی تیم ملی هندبال بانوان:

برای کسب سهمیه جهانی کار سختی داریم/ برگزاری دیدار دوستانه به ما کمک می‌کند

مربی تیم ملی هندبال بانوان گفت: با اینکه 6 تیم از آسیا سهمیه جهانی می‌گیرند اما کار ما سخت است.

برای کسب سهمیه جهانی کار سختی داریم/ برگزاری دیدار دوستانه به ما کمک می‌کند
کد خبر: 500061
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۰۹:۵۵:۱۱

اعتمادآنلاین| خدیجه قانع درباره روند تمرینات تیم ملی هندبال بانوان عنوان کرد: دومین اردوی ما در حال برگزاری است. نسبت به اردوی قبل بچه‌ها با آمادگی بهتری وارد شدند. این اردو تا 12 تیر در تهران برگزار می‌شود و در پایان تعدادی خط خواهند خورد.

به گزارش فارس، مربی تیم ملی هندبال بانوان درباره اعلام ترکیب نهایی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: در اردوی بعد 22 نفر حضور خواهند داشت و پس از آن باید ترکیب مشخص شود تا تیم را جمع بندی کرده و روی تاکتیک‌ها کار کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای برگزاری اردوی برون‌مرزی و دیدار دوستانه برنامه‌ریزی کرده‌اید، گفت: فدراسیون برنامه‌ریزی کرده که دیدار دوستانه داشته باشیم اما کشور مد نظر هنوز مشخص نیست. اگر این اتفاق رخ دهد، بسیار خوب است و کمک می‌کند بچه‌ها با آمادگی بیشتری وارد رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند. با توجه به زمان کمی که داریم یک یا 2 بازی دوستانه به ما کمک خواهد کرد.

قانع درباره حضور 2 بازیکن روس در اردوی تیم ملی، یادآور شد: یکی از رقیبان اصلی ما در قهرمانی آسیا ازبکستان است و با توجه به اینکه این کشور شامل شوروی سابق می‌شود، سطح و مدل بازی آنها به روسیه نزدیک است حضور 2 بازیکن روسیه کمک می‌کند بچه‌ها در دفاع و حمله رو به روی آنها به آمادگی بهتری برسند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه چقدر امیدوار هستید سهمیه جهانی را بگیرید، اظهارداشت: باید از فدراسیون تشکر کنم که نگاه ویژه‌ای داشته باشد. با وحود اینکه 6 تیم از آسیا سهمیه می‌گیرند اما کار ما سخت است. ما سال قبل در مسابقات شرکت نکردیم و این عدم حضور باعث فاصله خواهد شد. 4 تیم در آسیا حرف اول می‌زنند اگر آنها را کنار بگذاریم رقیبان دیگر از جمله ازبکستان، هنگ کنگ و کره شمالی هم رقیبان سختی هستند. امیدوارم با تلاش بچه‌ها و توکل بر خدا این سهمیه کسب شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها