کد خبر: 499442
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۱:۲۵:۰۹
| |

محمد نوازی،مربی تیم فوتبال پدیده :

70 دقیقه با 10 نفر بازی کردن مقابل تراکتور سخت است/ تعویض‌های رحمتی عامل پیروزی پدیده شد

مربی تیم فوتبال پدیده گفت:تیم ما از دقیقه 20 ده نفره شد و انصافا بازی کردن و پیروزی مقابل تراکتور آنهم 70 دقیقه بسیار سخت است.

70 دقیقه با 10 نفر بازی کردن مقابل تراکتور سخت است/ تعویض‌های رحمتی عامل پیروزی پدیده شد
کد خبر: 499442
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۱:۲۵:۰۹

اعتمادآنلاین| محمد نوازی در خصوص برتری پدیده مقابل تراکتور اظهار داشت: این پیروزی را به مردم خوب مشهد و هواداران پدیده تقدیم می‌کنم. تیم ما از دقیقه 20 ده نفره شد و انصافا بازی کردن و پیروزی مقابل تراکتور آنهم 70 دقیقه بسیار سخت است.

به گزارش فارس، وی افزود: بازیکنان ما فوق‌العاده کار کردند و چون ده نفره شدیم جور یک یار کمتر را کشیدند. ما مجبور شدیم صادق صادقی را تعویض کنیم که اتفاقا یکی از خوب‌های تیم‌مان بود.

مربی تیم فوتبال پدیده در خصوص روند موفقیت این تیم طی هفته‌های اخیر و کسب 3 امتیاز بعد از شکست مقابل استقلال گفت: ما بازی‌های سختی در پیش داریم، آخر فصل تیم‌ها برای صعود یا نیفتادن تلاش می‌کنند. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و گرفتن 3 امتیازها بسیار سخت است. ان‌شاءالله بازی به بازی پیش می‌رویم و در دیدار روز چهارشنبه مقابل سایپا هم چشم به درخشش بازیکنانمان داریم. تیمی که زحمت بکشد موفق می‌شود و تیمی که تلاش نکند قطعا ناموفق خواهد بود.

نوازی تأکید کرد: نکته‌ای که روز گذشته در تیم ما به چشم می‌آمد یکدلی تمام اعضای تیم و نیمکت‌مان بود. خوشبختانه همه همدل بودند و تعویض‌های مهدی رحمتی واقعا کارساز شد و دیدید همان بازیکنی که به عنوان یار جایگزین به زمین آمد، برای ما پنالتی گرفت و زمینه ساز پیروزی شد. بعد از بازی با استقلال که حق ما حداقل یک مساوی بود، آرامش و همدلی در تیم ما حکمفرما بود و خوشبختانه تراکتوری را شکست دادیم که یکی از تیم‌های سرسخت مسابقات است.

وی در خصوص اعتراض تراکتوری‌ها مبنی بر اینکه داور دو پنالتی برایشان نگرفت، گفت: فکر نمی‌کنم آن صحنه‌ها پنالتی بود، چون بازیکنان ما می‌ایستادند و بازیکنان حریف خودشان را به زمین می‌زدند. پنالتی که داور برای ما گرفت صد درصد درست بود ولی باز هم همه چیز را به کارشناسان داوری واگذار می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال پدیده در خصوص فرصت‌هایی که قاسمی نژاد در این مسابقه از دست داد و بعد از گل مهربان، به سمت کادر فنی پدیده رفت، گفت: قاسمی‌نژاد از اینکه تیم موفق شد خوشحال بود و بعد از گل مهربان نزد رحمتی رفت و سرمربی تیم به او گفت که آرامش داشته باش و در ادامه می‌توانی گل بزنی. قاسمی نژاد یکی دو موقعیت دیگر هم از دست داد ولی خوشبختانه پنالتی را تبدیل به گل کرد و زمینه ساز پیروزی شد. میلاد فراهانی هم شب گذشته جشن تولدش بود و مثل بقیه بازیکنان ما عملکرد قابل قبولی داشت. در مجموع پیروزی ما مقابل تراکتور حاصل اتحاد جمعی بود که بعد از بازی با استقلال شکل گرفت.

نوازی در خصوص اینکه آیا پدیده برای بازی با سپاهان مصدوم یا محرومی دارد، گفت: یکی دو بازیکن مصدوم داریم که وضعیتشان مشخص نیست. علی نعمتی هم محروم است و کمبودهایی داریم، اما امیدوارم نفرات جایگزین بتوانند جای خالی بقیه را پر کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها