کد خبر: 499299
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۰۷:۳۲:۴۳
| |

فرزانه فصیحی، در ماده صد متر در ژاپن برای کشورمان خواهد دوید

دختران المپیکی ایران

فرزانه فصیحی، ملی‌پوش دو و میدانی و دونده سرعتی ایران با هماهنگی کمیته ملی المپیک و با استفاده از بند یونیورسالیتی موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شد. فرزانه فصیحی نهمین سهمیه زنان در ایران، کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو محسوب می‌شود. این خبر باعث شد در شبکه‌های اجتماعی هشتگ «فرزانه فصیحی» داغ شده و کاربران در این ‌باره بنویسند. 

دختران المپیکی ایران
کد خبر: 499299
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۰۷:۳۲:۴۳

اعتمادآنلاین| فرزانه فصیحی، ملی‌پوش دو و میدانی و دونده سرعتی ایران با هماهنگی کمیته ملی المپیک و با استفاده از بند یونیورسالیتی موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شد. فرزانه فصیحی نهمین سهمیه زنان در ایران، کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو محسوب می‌شود. این خبر باعث شد در شبکه‌های اجتماعی هشتگ «فرزانه فصیحی» داغ شده و کاربران در این ‌باره بنویسند.


به گزارش اعتماد، «عالی، فرزانه فصیحی میره المپیک»، «فرزانه فصیحی المپیکی شد. پس از پنجاه و هفت سال، یک دختر ایرانی در ماده صد متر المپیک خواهد دوید»، «با پیگیری کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی، سهمیه یونیورسالیتی دوومیدانی به فرزانه فصیحی، بانوی دونده اصفهانی تعلق گرفت»، «فصیحی اولین بانوی دونده اصفهانی است که در المپیک به میدان می‌رود.طی دو روز دو سهمیه المپیک برای ورزش اصفهان به دست آمد.

اول در رشته شنا و برای مهرشاد افقری، دوم در رشته دوومیدانی و برای فرزانه فصیحی، می‌توان به افزایش سهمیه‌ها امید داشت»، «برای مسابقات انتخابی المپیک صربستان در رشته شنا، علیرضا یاوری اعزام نشد و برای مسابقات انتخابی ازبکستان در دوومیدانی، نام رضا قاسمی دیده نمی‌شود تا دو شانس المپیکی اصفهان از دور خارج شوند.فعلا امیدها به فرزانه فصیحی است تا شاید از ازبکستان مسافر توکیو شود»، «بدرخشی فرزانه فصیحی»، «فرزانه فصیحی رو با این ویدیوهای بی‌پلاستیک می شناسم که خیلی وقت پیش در استوری اینستام گذاشتم.

فقط این رو بگم بگم‌ بهت فرزانه جان، دمت گرم»، «فرزانه فصیحی، دونده سرعتی ایران که با دریافت سهمیه یونیورسالیتی، مسافر المپیک توکیو شده است، به ایسنا گفت: حالم عالی و وصف نشدنی است. امیدوارم اتفاق خوبی برای ورزش زنان هم باشد و راهگشای بقیه دخترانی باشد که امید دارند و می‌خواهند بگویند حق و جایگاه زنان ایران خیلی بالاست»، «در این روزها که کمتر خبر خوشی می‌شنویم سهمیه المپیک فرزانه فصیحی دل‌مان را روشن کرد»، «دمت گرم فرزانه فصیحی»، «بعد از 57 سال بار دیگر شاهد حضور زنان در دو 100 متر المپیک هستیم»، «چه خوب است که فرزانه فصیحی المپیک می‌رود، روزمان با خبر خوبی شروع شد»، «بالاخره طلسم حضور زنان در دو 100 متر المپیک شکسته شد»، «خوبی دو 100 متر اینه که خیلی زود نتیجه‌اش مشخص می‌شه لازم نیست حتی دقیقه‌ای معطل بمونی»، «امیدوارم فرزانه بتونه در المپیک افتخارآفرین باشه»، «براتون آرزوی موفقیت داریم فرزانه فصیحی»، « خبر بترکون: فرزانه فصیحی 60 متر را در 7 ثانیه و 29 صدم ثانیه دوید»، «مفتخریم به تو فرزانه فصیحی» و «با حضور فرزانه منتظریم تا المپیک برسه»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها