کد خبر: 499241
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

ماشین‌سازی و نیاز به معجزه

سبزپوشان برای ماندن در لیگ برتر کار سختی پیش رو دارند.

ماشین‌سازی و نیاز به معجزه
کد خبر: 499241
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی در یک بازی حساس و به نوعی 6 امتیازی در تبریز مغلوب تیم نساجی قائم‌شهر شد تا شانس ماندن این تیم در لیگ برتر به حداقل رسد.

به گزارش فارس، سبزپوشان در 6 هفته به پایان مسابقات با 11 امتیاز در قعر جدول هستند و تیم ذوب‌آهن با 22 امتیاز و سایپا و نساجی با 25 امتیاز و پیکان و نفت مسجد سلیمان با 27 امتیاز تیم‌هایی هستند که خطر سقوط آنها را تهدید می‌کند.

3 بازی خانگی ماشین‌سازی برابر تیم‌های مس رفسنجان، پرسپولیس تهران و پیکان تهران بوده و 3 بازی خارج از خانه این تیم مقابل سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و نفت آبادان است.

ماشین‌سازی در دور رفت و در این 6 بازی موفق به کسب تنها 5 امتیاز شده بود که قطعا در حال حاضر برای فرار از سقوط نیاز به امتیازات حداکثری در این دیدارها را داشته تا بتواند تیم‌های بالاتر از خود را بگیرد.

یکی از دو نماینده‌ فوتبال تبریز در لیگ برتر کار سخت و دشواری پیش رو دارد، اما این تیم هنوز در کاغذ شانس ماندن را داشته و آخرین تلاش‌های خود را باید از اهواز برابر فولاد خوزستان آغاز کند تا امیدوارانه از تیم مس رفسنجان در تبریز پذیرایی کند.

ضعف در تمامی آیتم‌ها

ماشین‌سازی تا پایان هفته بیست و چهارم تنها یک برد برابر نفت آبادان کسب کرده که کمترین برد بین تیم‌های حاضر در جدول است.

8 امتیاز دیگر حاصل از 8 تساوی این تیم بوده و 15 بازی هم نتیجه را به حریفان خود واگذار کرده تا بیشترین باخت جدول هم به نام ماشین‌سازی ثبت شود.

این تیم با 15 گل زده به همراه تیم نفت مسجدسلیمان ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را دارا است، اما در خط دفاعی با 38 گل خورده به تنهایی ضعیف‌ترین خط دفاع مسابقات را به خود اختصاص داده است.

سبزپوشان با 11 امتیاز در حالی در قعر جدول قرار دارند که تیم بالاتر از ماشین‌سازی، ذوب‌آهن اصفهان دو برابر این تیم امتیاز کسب کرده و با 22 امتیاز با خطر سقوط مواجه است.

شاید به همین جهت است که علیرضا اکبرپور سرمربی تیم ماشین‌سازی در کنفرانس بعد از بازی با نساجی اظهار داشت که برای ماندن در لیگ برتر تیمش نیاز به معجزه داشته و این تیم از همان اول فصل سقوط کرده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها