محمدرضا گرایی،فرنگی‌کار المپیکی ایران:

تمام انگیزه و هدفم کسب مدال طلای المپیک است

ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو گفت: از روزی که به کشتی آمدم تمام انگیزه و هدفم حضور در المپیک و کسب مدال طلا در این بازیهاست.

تمام انگیزه و هدفم کسب مدال طلای المپیک است
کد خبر: 497033
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۲:۵۴:۵۶

اعتمادآنلاین| محمدرضا گرایی نماینده وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک توکیو گفت: یازده مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار شده و خدا را شکر از همان مرحله اول اردو همه نگاه‌ها المپیکی و موفقیت در این بازی‌ها بود. در این اردوها کم کم بر آمادگی خود اضافه کردم و توانستم با حضور در رقابت‌های گزینشی، سهمیه المپیک را کسب کنم.

به گزارش مهر، وی در مورد عملکردش در مسابقات گزینشی گفت: بیشتر حریفانی که دارم عنوان دار مسابقات جهانی و آسیایی هستند و کشتی گیر کره‌ای نیز که قهرمان آسیا بود را نیز شکست دادم اما به غیر از حریفان آسیایی 3 کشتی گیر روس، کوبایی و آلمانی حریفان اصلی من هستند و با برنامه ریزی که با کادر فنی انجام داده ایم بر روی نقاط ضعف و قوت آنها کار می‌کنیم.

گرایی در مورد اینکه محمدعلی برادرش در کشتی فرنگی چقدر به وی کمک کرده است گفت: هرجایی که مشکلی یا ضعفی داشته باشم، محمدعلی به من نکاتی را گوشزد می‌کند.

وی در مورد شرایط برگزاری اردوها گفت: همه چیز خوب است و کادر فنی هم دست به دست هم داده اند که همه ی بچه‌ها از مسابقات دست پر و با خوشرنگترین مدال برگردند و همه همدل شدیم که امیدوارم باز هم کشتی فرنگی بتواند افتخارآفرینی‌های گذشته را تکرار کند.

دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان در مورد حضور محمد بنا بعنوان سرمربی تیم ملی در اردوها تصریح کرد: محمد بنا آقای خاص کشتی، معروف است به انگیزه و روحیه دادن و طبیعتاً رمز موفقیت هر تیمی داشتن روحیه و انگیزه است که وی این مهم را به ما انتقال می‌دهد و ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی در مورد شرایط حال حاضرش گفت: از نظر وزنی شرایطم خوب و وزنم حدود 70 کیلوگرم است و از این بابت مشکلی ندارم و 40 روز تا المپیک دارم و باید تا آن زمان به نهایت آمادگی برسم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی افزود: از نوجوانی و زمانی که به کشتی ورود کردم تمام انگیزه و هدفم حضور در المپیک و کسب مدال طلا در این مسابقات بود که امیدوارم با دعای خیر مردم، کمک خدا و هدایت مربیان به این مهم دست پیدا کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فضا و جو ورزش طوری است که همه نگاه‌ها به کشتی است و انشا اله بتوانیم در این مدت کوتاه باقی مانده تا المپیک به نهایت آمادگی برسیم و در نهایت خوشرنگ ترین مدال را نیز کسب کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها