ناصر ابراهیمی:

اسکوچیچ و همکارانش ماموریت خود را در منامه به نحواحسن انجام دادند/ نیمکت پرسپولیس مثل تیم ملی است/ یاران ذخیره تشنه بازی هستند

پیشکسوت تیم ملی گفت: اسکوچیچ با کمک هاشمیان و کریم باقری و دیگر مردان نیمکت نشین به خوبی ماموریتی را که برعهده‌شان بود را اجرایی کردند.

اسکوچیچ و همکارانش ماموریت خود را در منامه به نحواحسن انجام دادند/ نیمکت پرسپولیس مثل تیم ملی است/ یاران ذخیره تشنه بازی هستند
کد خبر: 496055
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۰۸:۲۰:۰۵

اعتمادآنلاین| ناصر ابراهیمی ضمن تبریک به اهالی فوتبال و مردم به دلیل صعود ایران به دور بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی در دور برگشت توانست جبران مافات کرده و از جایگاه سوم جدول به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کند.


به گزارش برنا، او درخصوص بازی اخیر تیم ملی برابر عراق تاکید کرد: در این دیدار تیم ما خیلی هوشمندانه بازی کرد و توانست مزد برتری نسبی خود را با یک گل بگیرد. البته اگر بچه ها کمی دقت و تمرکز داشتند، می توانستند این پیروزی را با تعداد گل های بیشتری جشن بگیرند اما یک گل هم برای صعود و پیروزی ما کافی بود.

ابراهیمی ادامه داد: تیم ما با حضور 8 لژیونر و نفرات خوب و باتجربه دیگر توانست در این دیدارها نمایش خوب و مطلوبی را از خود ارائه داده و کم نوسان برابر حریفان به میدان برود. برابر عراق هم کادر فنی ترکیب خوب و مناسبی را برای حریف در نظر گرفته بود و توانست مقابل رقیب فوتبال منطقی و حساب شده ای را به نمایش گذاشته و به آنچه که می خواست دست پیدا کند.

مربی سابق تیم ملی درمورد شرایط کلی ایران در دیدارهای اخیرش تصریح کرد: با وجود شرایط جوی نامطلوب حاکم بر بحرین و عدم بهره مندی ما از امتیاز میزبانی تیم به خوبی مدیریت و هدایت شد و توانست بحرین را در خانه اش شکست داده و طلسم بدشانسی ها در برابر عراق را هم بشکند. این اتفاقات در کنار 4 پیروزی و دریافت مجوز صعود به مرحله بعد اتفاقات خوبی بود که همه ما را به آینده این تیم خوشبین کرده است.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به نقش کادر فنی در نتایج اخیر گفت: متاسفانه تیم در دور رفت به خوبی هدایت نشد و نتایج خوبی را نگرفت اما دراگان اسکوچیچ با کمک وحید هاشمیان و کریم باقری و دیگر مردان نیمکت نشین به خوبی ماموریتی را که برعهده شان بود را اجرایی کردند و تیم خوب و آماده و پرمهره ای را که در اختیار داشتند را به نحواحسن مدیریت کرده و موفق شدند در منامه بحرین نتایج خوبی را کسب کنند.

مربی اسبق پرسپولیس به شرایط خوب این تیم اشاره‌ای کرد و به خبرنگار برنا گفت: من به آینده تیم گل محمدی امیدوارم و اعتقادم بر این است که این تیم می تواند در این فصل اتفاقات فوق العاده ای را رقم زده و به چند جام دست پیدا کند. اولین فرصت برای کسب جام توسط پرسپولیس، سوپرجام است که توان و پتانسیل پیروزی بر تراکتور و دشت اولین جام در این فصل را دارد، ضمن اینکه در لیگ برتر نیز پرسپولیس شانس اول قهرمانی است.


او درخصوص نگرانی‌هایی که برای ملی‌پوشان و به ویژه مصدومان پرسپولیس برای دیدار برابر تراکتور احساس می شود، تاکید کرد: نیمکت پرسپولیس بی شباهت به نیمکت تیم ملی نیست و درست است که دو ملی پوش این تیم مصدوم هستند اما دست یحیی روی نیمکت تیمش باز و مردان نیمکت نشین او تشنه بازی هستند و بعید می دانم غیبت کمال و امیری موضوع نگران کننده ای برای پرسپولیس باشد.

ابراهیمی درمورد دربی سرخابی‌ها در جام حذفی گفت: در سال های قبل این تیم ها معمولا در مراحلی مثل فینال به هم برخورد می کردند اما این‌بار با حکم قرعه، در یک‌چهارم نهایی به هم رسیدند که این دیدار دست کمی از فینال ندارد. همان طور که لا به لای صحبت هایم اشاره کردم من به آینده پرسپولیس خوشبین هستم و اعتقاد دارم می تواند در جام حذفی هم تیم استقلال را شکست دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها