کد خبر: 492489
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۰۷:۰۷
| |

هوگ،سرمربی تیم ملی والیبال کانادا :

ایران در بهترین فرم خود قرار ندارد/ آلکنو رهبر خوبی است

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا گفت: می دانیم که در حال حاضر ایران در بهترین شرایط خود قرار ندارد.

ایران در بهترین فرم خود قرار ندارد/ آلکنو رهبر خوبی است
کد خبر: 492489
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۰۷:۰۷

اعتمادآنلاین| تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در لیگ ملت ها فردا از ساعت 14:30 باید مقابل کانادا به میدان برود. ایران در هفته اول موفق به کسب یک پیروزی مقابل هلند شد و نتیجه را به ژاپن و روسیه هم واگذار کرد. کانادایی ها هم در هفته اول توانستند آرژانتین را شکست دهند و در مقابل نتیجه را به آمریکا و برزیل واگذار کردند.

به گزارش فارس، دیدار فردای ایران و کانادا بهانه ای شد تا مصاحبه ای را با گلن هوگ، سرمربی باتجربه تیم ملی کانادا انجام دهد که متن صحبت های وی را در ادامه می خوانید:

*کانادا به آمریکا و برزیل باخت و در مقابل آرژانتین پیروز شد. نظر شما درباره عملکرد این تیم در هفته اول چیست؟ به نظرتان موفقیت آمیز بوده؟

ما از پیروزی برابر آرژانتین خوشحالیم، اما به طور کلی ما از بازی های لیگ ملت های والیبال برای ارتقا و محک زدن بازیکنان خودمان استفاده می کنیم تا آنها را آماده بازی های المپیک کنیم. ما تلاش بسیاری کردیم تا به بهترین سطح مان برسیم، اما به هر حال آغاز خوبی در این مسابقات نداشتیم و در نخستین بازی به آمریکا باختیم. امیدوارم روند رو به رشدمان ادامه پیدا کند.

*پیش بینی شما از دیدار مقابل ایران چیست؟

ایران با ترکیب های متفاوتی در این مسابقات به میدان رفته است. من فکر می کنم آنها هم در حال آماده سازی برای المپیک هستند. به طور کلی هر تیمی از مسابقات لیگ ملت های والیبال استفاده می کند تا تعدادی از بازیکنان جوان خود را برای المپیک محک بزند و به برخی از بازیکنان باتجربه تر استراحت می دهد. ما می دانیم که ایران تیم خوبی بوده و بی صبرانه منتظر المپیک است. آنها امید بسیاری به توکیو دارند.

*ایران در مقابل ژاپن و روسیه باخت و مقابل هلند پیروز شد. نظر شما درباره این نتایج چیست؟

ما بازی ها را دیدیم. ایران از بازیکنان متفاوتی در این مسابقات استفاده کرده است. سخت است که بگوییم ترکیب اصلی این تیم در حال حاضر چیست. لیگ ملت های والیبال آغاز شده و این تیم (ایران) در بهترین فرم خودش قرار ندارد. منتظریم ببینیم هر تیمی چگونه در آینده ای نزدیک به بهترین فرم خودش می رسد.

*هدف شما از حضور در این تورنمنت چیست؟

هدف ما، پیشرفت است. برخی از بازیکنان ما در فصل قبل مصدوم شدند و نمی توانستند بازی های زیادی را برای کانادا انجام دهند. بنابراین ما از این مسابقات برای بازگرداندن آنها به شرایط ایده آل استفاده کردیم. همچنین از این مسابقات برای شناسایی و انتخاب بازیکنان ملی پوش برای حضور در المپیک استفاده می کنیم.

*چرا از شارون ورنون در هفته اول کمتر استفاده کردید؟

ما از او برابر آمریکا و برزیل استفاده کردیم. می خواهیم به همه فرصت بازی بدهیم. سخت تمرین می کنیم بنابراین نیاز داریم که به برخی بازیکنان استراحت بدهیم و برخی دیگر را امتحان کنیم.

*ایران و کانادا در المپیک هم باید در مقابل یکدیگر قرار بگیرد. نظر شما درباره آن بازی چیست؟

بله، ایران یکی از همگروه های ما در توکیو است. من فکر می کنم هر بازی سختی های خاص خودش را دارد ولی آن بازی در اواخر جولای برگزار می شود و در حال حاضر ما تمام تمرکزمان روی بازی های لیگ ملت های امسال است.

نظر شما درباره برگزاری رقابت ها در شرایط کرونایی فعلی چیست؟ از عملکرد مسئولان برگزاری بازی ها راضی هستید؟

به هر حال شرایط در حال بهتر شدن است. مبتلایان زیادی در حباب لیگ ملت های امسال وجود ندارند. بازیکنان و مسئولان برگزاری هم بسیار مراقبت می کنند. ما در زمان های معینی به صورت منظم تست می دهیم و قوانین برای محافظت از بازیکنان و ایجاد شرایط ایمنی برای آن هاست. همه بازیکنان ما واکسینه شده اند که این موضوع نیز در محافظت از آن ها به ابتلا تاثیرگذار است.

*نظر شما درباره آلکنو، سرمربی جدید تیم ملی ایران چیست؟

ولادیمیر یکی از بهترین مربیان جهان است. او عناوین بسیاری کسب کرده و می داند چگونه تیمش را آماده کند. او رهبر خوبی است و می تواند تاثیرات مثبت بسیاری را روی تیم ایران بگذارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها