کد خبر: 492376
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۱:۳۱:۲۷
| |

نیوشا مرادبخش، بازیکن هندبال زنان:

شانس کسب سهمیه جهانی را داریم/امیدوارم زودتر اردوها شروع شود

بازیکن هندبال بانوان گفت: با توجه به افزایش سهمیه جهانی ما هم شانس حضور در این مسابقات را خواهیم داشت.

شانس کسب سهمیه جهانی را داریم/امیدوارم زودتر اردوها شروع شود
کد خبر: 492376
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۱:۳۱:۲۷

اعتمادآنلاین| نیوشا مرادبخش درباره حضور تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، عنوان کرد: خبر خوبی بود که روز گذشته شنیدم. این موضوع انگیزه و شور و شوق تازه‌ای را به جامعه هندبال تزریق کرد. از فدراسیون تشکر می‌کنم و امیدوارم که تیم ملی هم موفق باشد.

به گزارش فارس، بازیکن تیم ملی هندبال زنان با اشاره به حضور 6 تیم از آسیا در مسابقات جهانی، خاطرنشان کرد: با شرکت 12 تیم در مسابقات قهرمانی آسیا، 6 تیم شانس حضور در مسابقات جهانی را خواهند داشت، امیدوارم ما هم برای نخستین بار این سهمیه را به دست آورده و انقلابی در هندبال زنان ایجاد کنیم.

مرادبخش در ادامه خاطرنشان کرد: سال گذشته در شرایط کرونایی لیگ برتر برگزار شد که این برای ما خوب بود. این اتفاق می‌تواند به لیگ ما در سالهای آینده و افزایش انگیزه بازیکنان و کادر کمک کند.

بازیکن تیم هندبال سپاهان یادآور شد: ما در 2 دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا عنوان ششمی را کسب کردیم، فکر می‌کنم اگر امسال هم این اتفاق رخ دهد ما به مسابقات جهانی راه پیدا خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است ایران سهمیه جهانی کسب کند، گفت: با این فرصت کمی که باقی مانده باید هر چه زودتر کادر مشخص شده و اردوها آغاز شود. از 3 ماه باقی مانده اگر به خوبی استفاده کنیم مقام ششمی که قبلا داشتیم را می‌توانیم به دست آوریم.

وی ادامه داد: ما فاصله زیادی با تیم‌های اول تا سوم آسیا مانند چین، کره و ژاپن داریم اما چون سهمیه جهانی از آسیا بیشتر شده شانس جهانی شدن را خواهیم داشت. اگر این اتفاق رخ دهد علاوه بر بازیکنان، انگیزه فدراسیون هم بالا می‌رود چون فکر می‌کنم در بخش مردان هم یک بار در مسابقات جهانی شرکت کرده‌ایم.

مرادبخش درباره اینکه آیا امسال هم با تیم سپاهان در لیگ شرکت می‌کند، عنوان کرد: من فصل خوبی را با سپاهان داشتم، امسال هم پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر به من شد که با دلایلی که در ذهنم دارم بهترین تیم را برای فصل بعد انتخاب خواهم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها