کد خبر: 491426
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۰۹:۳۳:۵۰
| |

انتقاد از ترک اردوی تیم ملی توسط اخباری

نعمتی دعوت شد، شجاع کتک خورد

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی اردوی خود در جزیره کیش را دنبال می‌کند که سومین جلسه تمرین این تیم غروب شنبه در ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد.

نعمتی دعوت شد، شجاع کتک خورد
کد خبر: 491426
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۰۹:۳۳:۵۰

اعتمادآنلاین| در این تمرین به رسانه‌ها اجازه داده شد تا 20 دقیقه حضور داشته باشند و کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی و شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال برای صحبت کردن در میان خبرنگاران حاضر شدند. البته خبرنگاران انتظار داشتند افراد بیشتری برای پوشش و صحبت با بازیکنان حاضر شوند اما اعلام شد که طبق نظر اسکوچیچ به جز انصاری فرد کسی صحبت نکند. حدود 50-40 نفر هوادار هم بیرون از ورزشگاه حضور داشتند و می‌خواستند به آنها اجازه حضور داده شود که این اجازه داده نشد. این تمرین در زمین چمن سبز و هموار ورزشگاه تازه بازسازی و ترمیم شده و دمای 34 درجه سانتی گراد و رطوبت 60 درجه انجام شد.

به گزارش ایران، کادرفنی تیم ملی نیم‌ساعت زودتر از بازیکنان در ورزشگاه حضور یافتند تا بر آبیاری زمین و طراحی تمرینات برنامه‌ریزی کنند ولی روشن شدن ناگهانی یکی از دستگاه‌ها در کنار کادرفنی تیم ملی، با ترس و فرار دسته جمعی آنها همراه بود. اسکوچیچ که در این صحنه سوژه عکاسان خبری شده بود، به زبان فارسی از کلمه «خطرناک است» استفاده کرد. البته او بعداً گفت که این ژست‌ها و کلمات را به خاطر اهالی رسانه‌ها گرفته تا به سوژه مناسبی برای آنها تبدیل شود. با این حال، پیش از تمرین، زمین چمن به وسیله دستگاه‌های آبپاش آبیاری شد. به گزارش طرفداری، کریم باقری تنها عضو از کادرفنی بود که با بازیکنان تیم وارد زمین شد و محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی قایدی، مدافع پرسپولیس و مهاجم استقلال، دست در گردن همدیگر وارد زمین چمن شدند که جالب توجه بود. پیش از شروع تمرین، بازیکنان به نوبت وزن کشی کردند تا آخرین وضعیت خود را ارزیابی کنند.

ضمن اینکه وحید امیری به علت مصدومیت جزئی، به طور اختصاصی به تمرین پرداخت. در شروع تمرین، بازیکنان بازی آقا وسط انجام دادند که شیطنت‌های سردار آزمون باعث عصبانیت شجاع خلیل‌زاده و شوت کردن توپ به سمت سردار شد. به همین دلیل بازیکنان به علت تخلف شجاع، به شوخی او را کتک زدند. عزیزی خادم هم که در تمرین حاضر بود، برای بازیکنان صحبت کرد. همچنین در تیم ملی شاهد آن بودیم، این بود که سیامک نعمتی مدافع هافبک راست پرسپولیس که در توئیتی از سفر خود به کیش خبر داده بود، به تیم ملی دعوت و از دیروز هم در اردو حاضر شد. هنوز معلوم نیست نام نعمتی به چه دلیل در فهرست ابتدایی تیم ملی قرار نگرفته بود. به گزارش فوتبالی، گفته می‌شد نعمتی که در بازی با سپاهان مصدوم شده بود، برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به استراحت داشته و به همین دلیل اسکوچیچ ترجیح داده او را به اردوی کیش دعوت نکند. منتهی بعد از آن که نعمتی اعلام کرد مشکلی به لحاظ بدنی ندارد، سرمربی تیم ملی، او را دعوت کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داده که اسکوچیچ به محمدرضا اخباری دروازه بان تیم ملی هم اجازه ترک اردو را داده بود تا در دربی تبریز برای تراکتور به میدان برود؛ اقدامی که انتقادهایی از سرمربی کروات را در پی داشت و منتقدان عقیده داشتند که اسکوچیچ با این کار نه تنها نظم اردوی تیمش را زیر سؤال برده بلکه نشان داده که منافع تیم ملی برایش در اولویت نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها