کد خبر: 491303
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۷:۵۰:۵۰
| |

تاریخ‌سازی دختر ایرانی با کسب مدال برنز در وزنه‌برداری

یک وزنه بردار ایرانی با مهار وزنه 92 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز دسته 87 کیلوگرم زنان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شد.

تاریخ‌سازی دختر ایرانی با کسب مدال برنز در وزنه‌برداری
کد خبر: 491303
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۷:۵۰:۵۰

اعتمادآنلاین| یکتا جمالی وزنه‌بردار ایرانی با مهار وزنه 92 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز دسته 87 کیلوگرم زنان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در 2 بخش زنان و مردان در تاشکند ازبکستان برگزار می شود. یکتا جمالی در دسته 87 کیلوگرم زنان ابتدا موفق به مهار وزنه 85 شد و در ادمه توانست وزنه 90 کیلوگرمی را مهار کند.

یکتا جمالی در ادامه پشت وزنه 92 کیلوگرمی قرار گرفت که برای مهار ان مشکلی نداشت. جمالی با مهار این وزنه به مدال برنز رسید.

وزنه بردار ازبکستان با 111 کیلوگرم مدال طلا یک ضرب را کسب کرد و ورزشکار آمریکایی با 93 کیلوگرم به نقره رسید. مسابقات حرکت دوضرب دسته 87 زنان تا دقایق دیگر آغاز می شود.

جمالی که در یکضرب موفق به کسب نخستین مدال زنان در رده سنی جوانان شده بود در حرکت دوضرب ابتدا 105 کیلوگرم را مهار کرد و در ادامه موفق شد بر وزنه 111 کیلوگرمی غلبه کند.

کادر فنی برای حرکت سوم جمالی وزنه 116 را در نظر گرفتند که وی توانست آن را مهار کند. جمالی در مجموع با مهار 208 کیلوگرم به مدال برنز مجموع و دوضرب رسید.

جمالی نخستین وزنه بردار جوان ایرانی است که یکی از سکوهای مسابقات قهرمانی جهان را در این رده سنی فتح می‌کند.

تورسونوی از ازبکستان با مهار مجموع 244 کیلوگرم طلا و ایزابت از آمریکا با 211 کیلوگرم مدال نقره دوضرب و مجموع گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها