کد خبر: 489435
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۰:۴۴:۴۷
| |

هشدار آمریکا به ورزشکاران درباره سفر به ژاپن

دولت آمریکا به ورزشکاران این کشور در خصوص سفر به ژاپن در بحران کرونا هشدار داد.

هشدار آمریکا به ورزشکاران درباره سفر به ژاپن
کد خبر: 489435
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۰:۴۴:۴۷

اعتمادآنلاین| ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه با اشاره به سطح بسیار بالای کووید 19 در ژاپن در کمتر از دو ماه قبل از آغاز بازی‌های المپیک، در مورد همه سفرها به ژاپن هشدار داد.

به گزارش فارس، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در وب سایت خود، نوشت: به دلیل وضعیت فعلی در ژاپن، حتی مسافران کاملاً واکسینه شده ممکن است در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار بگیرند، بنابراین باید همه از سفر به ژاپن خودداری کنند.

این مرکز همچنین توصیه کرده افراد قبل از سفر به ژاپن حتما واکسینه شوند.

با توجه به وضعیت اضطراری در توکیو و سایر استان‌ها تا آخر ماه جاری میلادی، دولت ژاپن آخر این هفته تصمیم می‌گیرد که این شرایط را تا یک ماه آینده تمدید کند یا خیر.

در مورد اینکه آیا بازی‌ها می‌توانند در شرایط اضطراری برگزار شوند، پاسخ مقامات کمیته بین‌المللی المپیک مثبت بوده است. این در حالی است که مقامات سیاسی آمریکا در خصوص تمدید وضعیت اضطراری و ادامه بازی‌‌ها شک و تردید دارند.

یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن روز دوشنبه در دیدار با مقامات ارشد حزب حاکم لیبرال دموکرات گفت که ما نظرات کارشناسان را می شنویم و تصمیم می‌گیریم. زودتر از آخر هفته تصمیم‌گیری خواهیم کرد که در کجا و چه مدت باید این شرایط را داشته باشیم.

موج جدید شیوع ویروس کرونا در ژاپن تمرینات تیم ملی آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است. تمرینات تیم دوومیدانی این کشور پیش از المپیک به دلیل نگرانی از کووید 19، در ژاپن لغو شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها