کد خبر: 489219
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۵:۲۴:۰۹
| |

قرص فراموشی داربی

استقلال بعد از باخت به پرسپولیس و کسب یک امتیاز از 3مسابقه اخیرش، امشب در آبادان به‌دنبال پیروزی است.

قرص فراموشی داربی
کد خبر: 489219
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۵:۲۴:۰۹

اعتمادآنلاین| در 2 بازی عقب‌افتاده از هفته بیستم لیگ برتر، امشب فولاد میزبان تراکتور است و استقلال هم به میهمانی صنعت‌نفت آبادان می‌رود.

به گزارش همشهری، هفته بیستم لیگ که سایر بازی‌هایش در فروردین‌ماه برگزار شد امشب با این 2بازی به پایان می‌رسد. استقلال و صنعت‌نفت در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که هر دوی آنها از نتایج اخیرشان در لیگ برتر ناراضی‌اند. استقلال از 3بازی اخیرش فقط یک امتیاز گرفته اما افول نفت آبادان خیلی طولانی‌تر از استقلال است و از 11هفته قبل آغاز شده است. صنعت‌نفت بعد از آنکه در هفته یازدهم نساجی را در قائمشهر برد دیگر رنگ پیروزی را ندید. تیمی که در 11بازی اول 21امتیاز گرفت و حتی طعم صدرنشینی را هم چشید، در 11بازی بعدی فقط 5امتیاز گرفته و هیچ بردی نداشته است.

استقلال امشب در حالی به مصاف این تیم می‌رود که 318دقیقه است در لیگ گل نزده؛ نفت آبادان هم بعد از 744دقیقه گل نزدن چند روز پیش بالاخره گل زد! تیم آبادانی در آخرین بازی‌اش مقابل تراکتور در دقیقه88صاحب پنالتی شد و گل زد تا هم از شکست فرار کند و هم طلسم گل نزدن را بالاخره بعد از 744دقیقه بشکند. شاگردان سیروس پورموسوی احتمالا امشب با کسب یک تساوی مقابل استقلال هم راضی خواهند بود تا با همین تک‌امتیازها از سقوط بیشتر و حضور در جمع قعرنشین‌ها جلوگیری کنند. در مقابل، استقلال با 2شکست اخیرش به‌خصوص با باختن داربی تقریبا امیدی به قهرمانی در لیگ ندارد. اما شاگردان مجیدی برای پس گرفتن رتبه سوم خودشان در جدول و کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کنند. آبی‌پوشان در سال1400هنوز هیچ بردی در لیگ کسب نکرده‌اند و آخرین برد آنها همان پیروزی 2بر صفر مقابل ماشین‌سازی در روز 27اسفند99بوده است.

مجیدی امشب دیاباته را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و مهدی مهدی‌پور هم بعد از مصدومیت مچ پا در آخرین تمرینات وضعیت نامشخصی دارد. وریا غفوری هم دچار مصدومیتی جزئی است اما در این بازی به میدان خواهد رفت. استقلال حتی درصورت تساوی هم رتبه سوم جدول را که به‌خاطر بازی‌های کمتر از چنگ این تیم خارج شده پس خواهد گرفت.

آسیایی‌ها در جنگ سهمیه

اما از ساعت20:45امشب در اهواز هم یک مسابقه حساس و عقب‌افتاده از هفته بیستم میان 2 تیم فولاد و تراکتور برگزار خواهد شد. 2 تیمی که این فصل در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بودند برای فصل آینده هم چشم به کسب سهمیه دارند اما فعلا از جمع 5تیم نخست جدول دور مانده‌اند. فولاد البته بازی‌های کمتری نسبت به رقبا دارد و اگر از 3بازی عقب‌افتاده‌اش امتیازات لازم را کسب کند می‌تواند به رتبه چهارم یا حتی سوم برسد. بازی رفت این دو تیم در تبریز بدون گل مساوی شد و بلافاصله بعد از آن بازی بود که منصوریان از نیمکت تراکتور اخراج شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها