واکنش نوبخت به کمک‌های مالی به فوتبال

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص کمک مالی به فوتبال صحبت هایی مطرح کرد.

واکنش نوبخت به کمک‌های مالی به فوتبال
کد خبر: 489132
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۳:۳۲:۰۷

اعتمادآنلاین| محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران درباره حضور درجمع روسای فدراسیون های المپیکی، عنوان کرد: رخداد بزرگی را پیش رو داریم که چشم ملت ایران به فرزندانش در این عرصه‌های جهانی و بین‌المللی است. هر نوع امتیازی که فرزندان مان در این عرصه المپیک و پارالمپیک کسب می کنند مردم ایران را شاد خواهند کرد.

به گزارش فارس، رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: با توجه به مباحث کلی در کشور آنها زمینه خرسندی را فراهم می کنند از این جهت حمایت از فدراسیون‌ها در این رقابت‌های المپیک می‌تواند ماموریت بزرگی باشد که من این را دنبال کردم.

نوبخت گفت: برای تقویت فدراسیون ها قرار شد نیازهای آنها را بررسی کنند و متناسب با آنها از تک تک ردیف ها و ظرفیت قانونی هست استفاده کنم. این اطمینان را به مردم شریف خواهیم داد تا از فرزندان در عرصه جهانی و المپیکی حمایت کنیم تا عزیزان با این پشتیبانی با دست پر برگردند و شادمانی ملت را فراهم کنند.

وی درباره اینکه شما مبلغی را به فوتبال کمک کردید، عنوان کرد: با توجه به ضرورت‌هایی که وجود داشت و تیم ملی در عرصه مقدماتی جام جهانی شرکت می‌کرد نمی‌توانستیم صبر کنیم تا این جلسه برگزار شود. کمک به این عزیزان انجام شد. امیدوارم بار دیگر که شما را زیارت می کنیم از کمک مالی به فدراسیون های مختلف صحبت کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها