کد خبر: 488496
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۴:۵۴:۳۹
| |

عبدالله ویسی،سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد:

معادله صعود پیچیده است ولی می‌جنگیم تا لیگ برتری شویم/ نباید مغرور شویم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد معادله صعود به لیگ برتر را پیچیده دانست و گفت او و شاگردانش برای صعود به این رقابت‌ها خواهند جنگید.

معادله صعود پیچیده است ولی می‌جنگیم تا لیگ برتری شویم/ نباید مغرور شویم
کد خبر: 488496
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۴:۵۴:۳۹

اعتمادآنلاین| عبدالله ویسی درباره پیروزی تیمش برابر رایکای بابل گفت: بعد از بازی با آرمان گهر، خیلی خوب توانستیم ریکاوری کنیم و خودمان را آماده بازی با رایکا کردیم. می‌دانستیم بازی آسانی نداریم و باید تحت هر شرایطی سه امتیاز را بگیریم تا روند خوب گذشته را ادامه دهیم. ما در مجموع فوتبال هوشمندانه‌ای را انجام دادیم و خدا را شکر می‌کنم که در این موقعیت حساس سه امتیازی باارزش گرفتیم.

به گزارش تسنیم، وی همچنین در مورد نتایج خوب خیبر در نیم‌فصل دوم و اینکه تیمش در پایان هفته بیست‌وپنجم به رده ششم صعود کرده است، تصریح کرد: ما در نیم‌فصل دوم هدف‌گذاری جدیدی را برای خودمان ترسیم کردیم و از لحاظ امتیازگیری در نیم‌فصل دوم هم در صدر جدول قرار داریم. خوشبختانه جو تیم خوب است و باید از مدیران باشگاه هم تشکر کنم که آرامش خوبی را در تیم ایجاد کرده‌اند. همینطور از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که تلاش می‌کنند تا یک کار مهم و بزرگ را انجام دهیم.

ویسی راجع به اختلاف شش امتیازی خیبر خرم‌آباد با صدر جدول و اینکه چقدر نسبت به صعود تیمش به لیگ برتر خوش‌بین

است، اظهار داشت: صعود به لیگ برتر اصلاً آسان نیست، نه برای ما و نه برای تیم‌های دیگر. شما می‌بینید که 10 تیم دنبال صعود به لیگ برتر هستند و فاصله امتیازها هم طوری است که همه امیدوارند. معادله صعود در این شرایط پیچیده است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، ولی اتفاق مثبت برای تیم ما این است که روند خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم و بازیکنان انگیزه بالایی برای رقم زدن یک اتفاق بزرگ دارند.

سرمربی خیبر خرم‌آباد تصریح کرد: دوست داریم هواداران خیبر را خوشحال کنیم و مسئله مهم این است که در بازی‌های بعدی باید بیشتر تلاش کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم. ما بابت نتایج خوب‌مان در نیم‌فصل دوم نباید مغرور شویم، چون هنوز کار اصلی باقی مانده و نتیجه گرفتن در بازی‌های باقیمانده بسیار حائز اهمیت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها