کد خبر: 487770
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۰۹:۱۷:۵۱
| |

مهدوی‌نیا:

بهروزی‌راد می‌تواند در توکیو موفق باشد

مسعود مهدوی‌نیا، مربی تیم ملی پاراکانو با اشاره نتایج قایقرانان ایرانی در کاپ جهانی مجارستان گفت: شرایط سختی بود اما نتیجه خانم بهروزی‌راد حکایتراضی‌کننده بود.

بهروزی‌راد می‌تواند در توکیو موفق باشد
کد خبر: 487770
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۰۹:۱۷:۵۱

اعتمادآنلاین| مسعود مهدوی‌نیا ضمن تشریح عملکرد ورزشکاران پاراقایقرانی در مسابقات کاپ جهانی مجارستان اظهار داشت: برای بررسی نتایج سه ورزشکار اعزامی به مسابقات باید شرایط در نظر گرفته شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: ما در چه شرایطی این نتایج را کسب کردیم. یکی از ورزشکاران شانس مدال ما «شهلا بهروزی‌راد» بود که عنوان چهارم را کسب کرد. شاید انتظار این بود او در سکو قرار گیرد اما واقعیتی که وجود دارد این است که نمی‌شود با انتظار مسابقه‌ای که صدم ثانیه در آن تعیین کننده است را پیش‌بینی کنیم. در زمان مسابقه بهروزی‌راد شرایط نامساعد بود و رقیبان نیز آمادگی خوبی کسب کردند و این عوامل موجب شد تا نتایج به این گونه رقم بخورد.

سرمربی تیم ملی پاراکانو این را هم گفت: حضور در این مسابقات بسیار مفید بود و باید از رییس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون قایقرانی تشکر کنم که کمک کردند تا بتوانیم در مسابقات حاضر شویم. ما اگر بدون حضور در یک تورنمنت بین المللی عازم توکیو می‌شدیم شناخت خوبی از رقیبان کسب نمی‌کردیم اما اکنون می‌دانیم که رقابت با چه کسانی است و باید چه برنامه‌ای برای موفقیت داشته باشیم.

وی ادامه داد: از نظر من که سرمربی خانم بهروزی‌راد هستم او نتیجه خوبی کسب کرد و این نتیجه بعد از حدود 18 ماده درگیری با شرایط سخت کرونایی می‌تواند برای توکیو امیدبخش باشد.

مهدوی‌نیا درباره موفقیت اسلام جاهدی دیگر قایقران پارالمپیکی عنوان کرد: جاهدی در مجارستان توانست بالاتر از نمایندگاه قاره آسیا و آفریقا قرار گیرد و این موجب شد تا وی سهمیه توکیو را کسب کند. تلاش او ستودنی است و باید منتظر تصمیم کمیته ملی پارالمپیک درباره اعزامش باشیم. من نمی توانم در این زمینه نظری بدهم بلکه کارشناسان کمیته در این زمینه تصمیم خواهند گرفت. برنامه آماده سازی این 2 ورزشکار همچنان در دستور کار است و تا زمان اعزام نیز ادامه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تمام تلاش خود را برای موفقیت ورزشکاران اعزامی به کار خواهند گرفت تصریح کرد: باید یک جلسه با روسای این سازمان‌های ورزشی داشته باشم تا نقاط قوت و ضعف را بیان کنم.

مسابقات کاپ جهانی مجارستان هفته گذشته برگزار شد و ایران به سه ورزشکار در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد. در این مسابقات شهلا بهروزی‌راد که پیش از این حضورش در توکیو را قطعی کرده بود به مقام چهارم جهان رسید و اسلام جاهدی نیز توانست به سهمیه پارالمپیک دست پیدا کند.

تیم ملی پاراکانو کشورمان با ترکیب شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی و مسعود قیصری و با هدایت مسعود مهدوی نیا در رقابت های کاپ جهانی مجارستان شرکت کرده بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها