کد خبر: 487511
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۱:۵۱:۵۱
| |

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه:

مشکل دشان با بنزما شخصی بود/ ما با بازگشتش مشکل نداشتیم

بالاترین مقم فوتبال کشور فرانسه اعتراف کرد که دوری 6 ساله کریم بنزما از اردوی تیم ملی این کشور صرفاً به صلاحدید سرمربی خروس‌ها بوده و نه مسائل دیگر.

مشکل دشان با بنزما شخصی بود/ ما با بازگشتش مشکل نداشتیم
کد خبر: 487511
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۱:۵۱:۵۱

اعتمادآنلاین| دوری 6 سال کریم بنزما از تیم ملی فرانسه در شرف پایان است. او روز گذشته (سه‌شنبه) در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای شرکت در یورو 2020 قرار داشت، اتفاقی که خیلی‌ها را غافلگیر و خیلی‌ها از جمله رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه را خوشحال کرد.

به گزارش تسنیم، تا پیش از این بسیاری تصور می‌کردند که دعوت نشدن بنزما به تیم ملی فرانسه از سوی دشان به دلیل دستور گرفتن سرمربی از فدراسیون پس از ماجرای متهم شدن این بازیکن به شراکت جرم در اخاذی از متئو والبوئنا (هم‌تیمی سابق بنزما در لیون و تیم ملی فرانسه) بوده است. نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه کاملاً این موضوع را رد کرد و گفت که دعوت نشدن مهاجم رئال مادرید به اردوی خروس‌ها طی 6 سال اخیر یک تصمیم کاملاً شخصی از سوی دشان بوده است.

لوگرائه گفت: من بسیار خوشحالم که این دو مرد با یکدیگر آشتی کردند و امیدوارم که همیشه بین‌شان صلح برقرار باشد. من همیشه آرزو می‌کردم که این ماجرا پایانی خوش داشته باشد و این اتفاق هم افتاد، برای همین واقعاً خوشحالم. دیدیه دشان با گرفتن این تصمیم هوش بالای خود را نشان داد. بنزما هم در طول فصل از نظر فنی آنقدر خوب کار کرده است که در لیاقتش برای حضور در تیم ملی هیچ بحثی وجود ندارد. ما در خصوص این موضوع حدود یک ماه پیش با دشان صحبت کردیم و همان موقع من رضایتم را برای دعوت از بنزما به او اعلام کردم.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره تصمیم دشان برای دعوت نکردن از بنزما در سال‌های اخیر هم اظهار داشت: من همیشه به تصمیمات دیدیه احترام گذاشته‌ام چون همیشه نتایجی غیرقابل انکار گرفته است. دعوت نشدن بنزما هرگز به دلیل وجود دلخوری و نارضایتی ما نبوده است.

لوگرائه در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا نگران نیست که بازگشت بنزما باعث ایجاد جنجال در اردوی فرانسه شود هم گفت: بنزما هرگز برای تیم ملی دردسر درست نکرده است. ما بدون او موفقیت‌های فراوانی کسب کرده‌ایم اما او با حضورش در یورو می‌تواند کمک زیادی به ما بکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها