کد خبر: 487296
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۲۱:۲۴:۰۰
| |

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

پس از دو هفته جنجالی؛ سرخ ها در آرامش صعود کردند

تیم فوتبال پرسپولیس با 4 گل از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد و حریف خود را از پیش رو برداشت.

پس از دو هفته جنجالی؛ سرخ ها در آرامش صعود کردند
کد خبر: 487296
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۲۱:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال پرسپولیس امروز در قالب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم دسته دومی بند عامری بوشهر رفت و مهمان این تیم بود.

به گزازش اعتماد آنلاین، گل محمدی برای این بازی به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت داد تا در بازی های مهم تر از آنها بهره ببرد.

در نیمه نخست ، ابتدا پرسپولیس با گل دقیقه 6 مهدی عبدی پیش افتاد و این نتیجه تا دقیقه 34 پابرجا بود تا اینکه دریانوردی، بازیکن بندر عامری بوشهر دروازه بوژیدار را باز کرد و 45 دقیقه ابتدایی با تساوی یک گله به پایان رسید.

در نیمه دوم چند حمله خوب پرسپولیسی ها ترتیب دادند و در دقیقه 61 توسط احمد نوراللهی به گل دست پیدا کردند.

حمله های پرسپولیس پس از این گل متوقف نشد و وحید امیری توانست یک ضربه پنالتی به نفع تیمش بگیرد و مهدی ترابی در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی گل سوم را به ثمر برساند. گل چهارم نیز توسط مهدی عبدی در دقیقه 86 به ثمر رسید.

به این ترتیب شاگردان گل محمدی راهی مرحله بعد جام حذفی شدند و با پایان بازی های این مرحله و انجام قرعه کشی حریف نهایی خود را خواهند شناخت.

* ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

بندر عامری بوشهر: غلامرضا سرتلیان،محمدرضا میمدی،محمد احمدلو،حسن خلیلی،محمد ره آور،امیر آبی(دقیقه 55 مصطفی قره قوشلو)،میلاد دریانوردی(دقیقه 68 الیاس صالحی)،صادق مرادزاده،عباس صفری(دقیقه 55 علیرضا قنبری)،مهدی چاه کوتاه زاده (دقیقه 68 امین مشایخ)و داوود جنه/ سرمربی: رضا نظرزاده

پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی(دقیقه 68 وحید امیری)، مهدی شیری، احمد نوراللهی(دقیقه 82 محمد شریفی)، میلاد سرلک، احسان پهلوان(دقیقه 88 علی خدایی)، مهدی عبدی، علی شجاعی(دقیقه46 مهدی ترابی) و عیسی آل‌کثیر(دقیقه 82 محمد مهدی مهدیخانی)/ سرمربی :یحیی گل محمدی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها