کد خبر: 487286
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۷:۲۶:۵۵
| |

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در مراحل نهایی است

وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران گفت: خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران در مراحل نهایی خود قرار گرفته و از سوی سازمان خصوصی سازی بورس در حال شکل‌گیری است.

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در مراحل نهایی است
کد خبر: 487286
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۷:۲۶:۵۵

اعتمادآنلاین| وزیر ورزش گفت: خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران در مراحل نهایی خود قرار گرفته و از سوی سازمان خصوصی سازی بورس در حال شکل‌گیری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران در تشریح نشست امروز خود با نمایندگان کمیسیون اصل 90 مجلس درباره واگذاری و خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران گفت: موضوع خصوصی سازی در مراحل نهایی خود قرار گرفته که از سوی سازمان خصوصی سازی بورس در حال شکل‌گیری است.

وی ادامه داد: مسئولیت اصلی تمامی این فرایند‌ها سازمان خصوصی سازی است و مستندات، مدارک و گزارش‌های حسابرسی الان در اختیار سازمان خصوصی است.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: پس از مصوبه هیئت عالی واگذاری که در 18 فروردین 99 برای چگونگی واگذاری از طریق بازار سرمایه داشتند، بیست و سوم اسفند همان سال هم مصوبه دیگری ارائه دادند که به سازمان خصوصی‌سازی اجازه می‌داد پس از اخذ مجوز شورای عالی بورس این کار را انجام دهند.

سلطانی فر اظهار کرد نمایندگان کمیسیون اصل نود پرسش‌هایی درباره چگونگی اقدامات انجام شده و مراحل مختلف کار داشتند. برخی نمایندگان هم درباره شکل واگذاری نظر‌هایی داشتند که مقرر شد در جلسات دیگری با سازمان خصوصی‌سازی این مسائل مطرح شود و فرآیند واگذاری سرخابی‌ها با در نظر گرفتن ملاحظات جلو برود و سهامشان در اختیار مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: فکر می‌کنیم پس از حدود 40 سال انجام فرآیند خصوصی‌سازی به رشد و توسعه ورزش و فوتبال کشور و البته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها