کد خبر: 486973
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۰۷:۵۷:۱۲
| |

صالح مخدومی،کارشناس بسکتبال:

انجام بازی افتتاحیه المپیک مانند شمشیر دولبه برای تیم‌ ملی است/ بازیکنان پیشرفت خوبی در این مدت داشتند

کارشناس بسکتبال گفت: انجام بازی افتتاحیه المپیک توکیو مانند شمشیر دولبه برای تیم‌ ملی خواهد بود.

انجام بازی افتتاحیه المپیک مانند شمشیر دولبه برای تیم‌ ملی است/ بازیکنان پیشرفت خوبی در این مدت داشتند
کد خبر: 486973
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۰۷:۵۷:۱۲

اعتمادآنلاین| ملی‌پوشان با حضور در تالار بسکتبال آزادی زیر نظر کادر پزشکی فدراسیون، تست کرونا دادند و پس از منفی شدن تست کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی، تمرینات تیم ملی آغاز شد.


به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال مردان کشورمان، جهت حضور در مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 2021 آماده می‌شود که از تاریخ 12 لغایت 14 ژوئن به میزبانی اردن برگزار خواهد شد. ملی‌ پوشان ایران روز 22 خرداد ماه به مصاف تیم ملی قطر خواهند رفت و پس از آن روز 24 خرداد با تیم عربستان به رقابت می‌پردازند.

صالح مخدومی، کارشناس بسکتبال در این رابطه گفت: به نظرم با توجه به اینکه به تازگی بازی های لیگ را پشت سر گذاشتیم و پلی آف بسیار پرفشاری را داشتیم قطعا بازیکنان از آمادگی بهتری نسبت به پنجره قبل برخوردار هستند. آن چیزی که در لیگ شاهد بودیم این است که بازیکنان واقعا پیشرفت خوبی در این مدت داشتند.


او ادامه داد: البته این مسابقات فارغ از نتیجه می‌تواند به منزله یک بازی تدارکاتی قبل از حضور المپیک هم باشد. به هرجهت متاسفانه بازی دوستانه با لبنان کنسل شد و تیم ملی بیشتر از هر زمانی دیگر به انجام بازی های دوستانه احتیاج دارد.


مخدومی با اشاره به برگزاری بازی افتتاحیه توسط تیم ملی کشورمان گفت: این اتفاق برای تیم ملی مانند شمشیر دولبه است. هم می‌تواند بسیار استرس زا باشد و هم می تواند پتانسیل بسکتبال کشورمان را به خوبی نمایش دهد. ما به المپیک توکیو امیدوار هستیم ولی انتظار می رود فدراسیون مانند رقابت‌های جام جهانی برای این مسابقات هم برنامه ریزی مناسبی را داشته باشد. 3/5

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها