مصاحبه احساسی دروازه‌بان لیورپول پس از گلزنی؛ می‌دانم پدرم پیش خداوند خوشحالی کرد +ویدئو

آلیسون بکر پس از گلزنی در دقایق پایانی و زنده نگه داشتن امید لیورپول به صعود به لیگ قهرمانان اروپا مصاحبه‌ای احساسی را به ثبت رسانید.

مصاحبه احساسی دروازه‌بان لیورپول پس از گلزنی؛ می‌دانم پدرم پیش خداوند خوشحالی کرد +ویدئو
کد خبر: 486878
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۴:۵۸:۰۸

اعتمادآنلاین| شب گذشته در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در خانه به مصاف تیم سقوط کرده وستبرومویچ رفت و در لحظات پایانی توانست با گلزنی دروازه‌بان خود به برتری دست یابد.

به گزارش فارس، در این مسابقه در حالی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد در دقیقه 5+90 آلیسون بکر دروازه‌ را رها کرد و با یک ضربه سر بسیار زیبا گل دوم لیورپول را به ثبت رسانید تا امید این تیم برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا زنده بماند.

آلیسون پس از این مسابقه در میکسدزون لیگ برتر انگلیس مصاحبه‌ای احساسی را به ثبت رساند و از شادمانی روح پدرش صحبت کرد. پدر آلیسون چند ماه گذشته در یکی از دریاچه‌های کشور برزیل غرق شد و این بازیکن به دلیل شرایط کرونایی حتی نتوانست در مراسم خاکسپاری او شرکت کند.

آلیسون پس از این مسابقه گفت:‌ بسیار احساساتی شدم به خاطر اتفاقاتی که اخیراً برای من و خانواده‌ام افتاده. فوتبال زندگی‌ام است و من به یاد پدرم بازی کردم. امیدوارم او گل مرا دیده باشد و مطمئنم او در کنار خدا به خاطر گل مرا تشویق کرده و خوشحال شده است.

وی ادامه داد: این گل برای خانواده‌ام برای این بچه‌ها (بازیکنان لیورپول) بود. چه مبارزه‌ای شد. ما همیشه تلاش می‌کنیم مبارزه می‌کنیم اما گل به ثمر نمی‌رسد مثل بازی امروز بعد از ظهر که اتفاق نیفتاد و من خوشحالم که توانستم به این تیم کمک کنم. چون ما خیلی در کنار هم مبارزه کردیم و یک هدف بزرگ داریم که به لیگ قهرمانان اروپا برسیم. زیرا یک بار آن را برنده شدیم و می‌دانیم که باید به آن برسیم.

مصاحبه آلیسون با بغض را در زیر مشاهده کنید:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها