یواخیم لو از آلمان به ترکیه می رود؟

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان احتمال دارد بعد از رقابت های یورو 2020 سرمربی تیم فوتبال فنرباغچه شود.

یواخیم لو از آلمان به ترکیه می رود؟
کد خبر: 485954
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۱:۳۰:۱۲

اعتمادآنلاین| یواخیم لو در زمستان مشخص کرد که بعد از رقابت های جام ملت های اروپا از مقامش به عنوان سرمربی «مانشافت» کنار می رود.

به گزارش فارس، لو 61 ساله در همان زمان بیان کرد که با ترک تیم ملی، قصد ندارد دست از فعالیتش به عنوان مربی بردارد.بلکه دنبال فرصت شغلی خوبی برای ادامه کار خواهد گشت.

در این ارتباط روزنامه ورزشی اکیپ، چاپ فرانسه گزارش کرد مربی با تجربه ژرمن ها امکان دارد بعد از یورو در فوتبال باشگاهی ترکیه فعالیت کند.

این نشریه معتبر از تمایل زیاد باشگاه فنرباغچه برای همکاری با «یوگی» به خوانندگانش خبرداد و نوشت مدیریت باشگاه در تلاش برای انتخاب سرمربی جدیدی است.

بعد از آنکه سران باشگاه «ارول بلوت» را در ماه مارس کنار گذاشتند، مسئولیت مربیگری تیم را به صورت موقت در اختیار امره بروزاوغلو گذاشتند اما برای یافتن مربی درجه یک تلاش کردند تا به گزینه «لو» رسیدند.

البته اگر آنها وارد فاز مذاکره با وی شوند و پاسخ مثبت نیز بگیرند، چنین همکاری مشترکی برای نخستین مرتبه اتفاق نخواهد افتاد.

زیرا او در سال های 1998 تا 1999 هدایت همین تیم مطرح ترکیه را هدایت کرده است.حتی در سال های 2000 تا 2001 مربی آدانااسپور، دیگر تیم لیگ حرفه ای ترکیه بوده است.

لو که از سال 1994 به عنوان مربی تا به امروز فعالیت کرده در تیم های فراون فلد سوئیس، اشتوتگارت، فنرباغچه، کارلسروهه، آدانااسپور، تیرول اینسبروک اتریش، آسترویاوین اتریش کارکرده است.

او در سال 2004 به درخواست یورگن کلینزمان به عنوان دستیار در تیم ملی آلمان مشغول به کار شد و تا سال 2006 در این سمت باقی ماند.

از سال 2006 تاکنون نیز به مدت 15 سال تیم ملی آلمان را هدایت کرده و در این مدت توانسته حتی قهرمان جام جهانی (2014 برزیل) شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها