انتقادتند پاکدامن از اداره کل ورزش تهران:

فقط استفاده ابزاری می کنند/ از وعده تکراری خسته شدم

ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: ورزشکار برای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هیچ اهمیتی ندارد و فقط از اسم ما ورزشکاران استفاده ابزاری می کنند.

فقط استفاده ابزاری می کنند/ از وعده تکراری خسته شدم
کد خبر: 485906
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۰:۲۸:۰۵

اعتمادآنلاین| علی پاکدامن درباره بی‌توجهی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نسبت به ورزشکاران المپیکی خود بیان کرد: حدود دو سال است که مشخص شده سهمیه المپیک گرفته ام اما از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با من تماس نگرفتند که یک تبریک بگویند. قبل از آن هم که شمشیربازی شانس سهمیه داشت باز هم کسی تماسی نگرفت و به نظر می‌رسد، در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بنا بر کار نکردن است. واقعا باید فاتحه ورزش استان تهران را خواند که دست چنین افرادی افتاده است. وقتی سهمیه المپیک گرفتم، برخی دوستان که قبلا سمت داشتند، منتظر بودند که المپیک برگزار نشود. الان هم که مسئولیت بر عهده آقای پریچهره است، با توجه به تعریف هایی که از او شنیده بودم، انتظار بیشتری داشتم اما به نظر می رسد آقایان هنوز در قرنطینه کرونا هستند و اصلا خبری از آنها نیست.

کاری برای ورزش استان تهران نکرده اند

پاکدامن در پاسخ به این پرسش که بعد از کسب سهمیه المپیک کسی پیگیر او نبوده است؟ تاکید کرد: هیچ تماسی گرفته نشد و جالب این است که وقتی با بقیه ورزشکاران استان تهران هم صحبت می‌کنیم می‌بینیم درد همه یکی است و کسی پیگیر آنها نبوده است. زمانی هم که به آقایان اعتراض می‌کنیم می‌گویند یک کارگروه تشکیل داده اند و پیگیر ورزشکاران می‌شوند در صورتی که این کارگروه چه دردی از ما دوا می کند. اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از قبل می توانست برآورد کند چند سهمیه المپیک می‌گیرد و از ورزشکارانش حمایت کند اما این کار را انجام ندادند چون ورزشکار برای آنها هیچ اهمیتی ندارد. من اصلا دنبال حمایت مالی نیستم اما اینکه دارند از اسم ما استفاده های ابزاری می کنند مانند این است که به شعورم توهین می کنند. واقعا کاری برای ورزش استان تهران انجام نداده اند و فقط دفتری راه اندازی کرده اند تا به کارهای شخصی خود برسند.

او ادامه داد: بی ساز و کار ترین اداره کل ورزش و جوانان متعلق به استان تهران است و واقعا می خواهیم یک نفر صدای ما را بشنود. بروند بررسی کنند چه کاری مثبتی در ورزش استان تهران انجام گرفته است و چرا همه ورزشکاران از اداره کل ناراضی هستند و چرا فقط زمانی که مدال می‌گیریم برای عکس گرفتن سر و کله آقایان پیدا می شود. نکته جالب این است که حتی سجاد گنج زاده در کاراته و شاهین موسوی در بوکس هم همین وضعیت را دارند. به نظر می رسد آنقدر که افراد در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران کار نکرده‌اند، دیگر کار نکردن برایشان عادت شده است.

در المپیک قبلی هم اداره کل تهران ناملایمتی کرد

پاکدامن با گلایه از ناملایمتی که قبلا هم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: البته حمایت نکردن اداره کل ورزش و جوانان استان تهران حمایت از ورزشکارانش، اتفاق جدیدی نیست. من حدود 22 مدال مدال آسیایی از رده جوانان تا کنون دارم اما تا الان یک هزار تومان بابت آنها به من پاداش نداده‌اند تنها یک بار در زمان آقای گل محمدی از مدال آوران بازی های آسیایی تجلیل شد و تمام. اصلاً کاری به ورزشکاران ندارند و واقعا برای من سوال است، این مدال هایی که گرفته می‌شود پاداش آنها کجا رفته است. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، پاداش و وحقوق ورزشکاران را پرداخت کرده اند، یعنی سر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از این دو نهاد شلوغ تر است؟

او افزود: آقایان به این افتخار می کنند که تعداد المپیکی های استان تهران بیشتر از بقیه استان ها است اما مازندران بیشترین المپیکی را دارد البته اگر تعداد المپیکی های تهران بیشتر باشد به همان نسبت بودجه هم بیشتر می گیرند و باید به ورزش حرفه ای استان تهران رسیدگی کنند. از طرفی استان تهران مگر چند ورزشکار المپیکی دارد که نتواند از همه آنها حمایت کند. این دومین المپیکی است که می خواهیم در آن شرکت کنیم اما شرایط از لحاظ توجه و حمایت هیچ فرقی نکرده است و در المپیک قبلی هم این ناملایمتی ها وجود داشت. همه ما ورزشکاران استان تهران از این طرز برخورد که از ما استفاده ابرازی شود و وفقط وعده های تکراری بدهند، خسته شده ایم و از این ناراحت هستیم که کسی تاکنون تماس نگرفته است جویای احوالمان شود و ببینید در چه وضعیتی قرار داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها