کد خبر: 484722
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۳:۳۴:۰۰
| |

آیا لواندوفسکی فروشی است؟

به‌نظر می‌رسید شایعات منتشر شده درباره جدایی لواندوفسکی از بایرن‌مونیخ و پیوستن او به یکی از تیم‌های خواهان او نظیر منچسترسیتی، منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی که در صف ایستاده‌اند دروغ باشد اما گویا خبرهایی در راه است.

آیا لواندوفسکی فروشی است؟
کد خبر: 484722
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۳:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ماشین گلزنی لهستانی از شنیدن شایعه‌هایی درباره علاقه بایرن‌مونیخ به خرید ارلینگ هالند ناراحت است. او با وجود اینکه دوست ندارد محل زندگی‌اش را تغییر دهد، اگر باشگاه خیلی زود دلجویی نکند و به او نگوید که آینده تیم براساس او طراحی شده است، به پیشنهادها گوش می‌دهد.

به گزارش همشهری، بایرن حداقل در این تابستان قصد فروش لوا را ندارد اما ممکن است با پیشنهاد 60میلیون یورویی مشتریان کمی نرم شود. در پاریس او می‌تواند فصل آینده با نیمار، مسی و راموس همبازی شود. وضعیت 3مهاجم نوک فعلی این تیم مشخص نیست. امباپه شاید در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادش به رئال برود. ایکاردی اصلا در حد و اندازه‌های تیم نشان نداده و به‌زودی به نخستین مشتری که احتمالا آاس‌رم است واگذار می‌شود. مویزه کین هم ممکن است بماند یا به اورتون برگردد یا راهی یوونتوس شود. در سیتی هم جای آگوئرو برای لوا خالی خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها