کد خبر: 484138
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۰۹:۰۸:۰۰
| |

۶۰ مصدومیت فصل رئال مادرید در یک نگاه:

ازارد و راموس مجموعا 300 روز نبودند

یکی از بزرگترین مشکلات این فصل رئال مادرید مصدومیت های پرشمار بازیکنانش بوده که حتی به طنز در فضای مجازی نیز لقب گرفت. در این گزارش سعی داریم نگاهی آماری به مصدومیت‌های زیدان در فصل جاری بپردازیم.

ازارد و راموس مجموعا 300 روز نبودند
کد خبر: 484138
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۰۹:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم رئال مادرید دوباره یک مصدوم دیگر را به ثبت رسانید وسرخیو راموسرا در یکی از مهمترین های فصل از دست داد. امشب رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا به مصاف سویا خواهد رفت و یکی از بزرگترین دیدارهای خود را برگزار خواهد کرد.

به گزارش فارس، یکی از بزرگترین مشکلات رئال مادرید در این فصل تعدد مصدومیت‌ها بوده که حتی صدای زیدان را نیز درآورد. این سرمربی آرام که همیشه در نشست‌های خبری از غرولند دوری می‌کند پیش از دیدار مقابل چلسی آرام نگرفت و در خصوص مصدومیت‌ها و فشار بازی‌ها صحبت کرد.

رئال مادرید چهارشنبه مقابل چلسی شکست خورد تا دست زیدان از یک جام دیگر کوتاه شود. بسیاری معتقدند که این تیم اگر در حال و روز خوبش قرار داشت می‌توانست قهرمانی اروپا را برای چهاردهمین بار تجربه کند. طرفداران و برخی کارشناسان معتقدند که اگر راموس در اوج آمادگی بود و بازیکنانی مثل کارواخال و واسکز حضور داشتند ایده‌های زیدان مقابل توخل توانایی بیشتری داشت.

البته مارکا به تمجید از زیدان لب گشود و عنوان کرد که تیم رئال با این شرایط ترکیب و مصدومیت عملکردخوبیاز خود به نمایش گذاشته که شایسته تقدیر است. این سرمربی با بهبود کیفیت برخی بازیکنان مثل وینیسیوس، مندی و میلیتائو توانست در لالیگا به یک مدعی بدل شود و با برتری مقابل لیورپول به نیمه نهایی راه یابد.

مصدومیت راموس شصتمین مصدومیت رئال مادرید در فصل 2020-2021 محسوب می‌شود که آمار بسیاری زیادی است. فشار بازی‌ها ، تمرینات و عدم ریکاوری مناسب شاید اصلی ترین علت این تعداد مصدومیت در تیم زیدان نام گیرد.

در این گزارش سعی داریم نگاهی متفاوت به مصدومان رئال مادرید در فصل جاری بیاندازیم.

*بازیکنان به تعداد بازی مصدومیت رتبه بندی شده‌اند.

*کارواخال، راموس، ازارد، واسکز و والورده جزو ستاره‌های برتر زیدان محسوب می‌شوند و نبود آنها ضرر جدی به این تیم وارد کرده است.

مصدومان رئال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها