کد خبر: 481876
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۳:۴۸:۰۰
| |

رکابزن گزینه اعزام به المپیک کرونا گرفت/ اجازه برگزاری مسابقه انتخابی صادر نشد

یکی از گزینه های اعزام به المپیک به دلیل کرونا از اردوی دوچرخه سواری رفت و فعلا فدراسیون نیز شرایط برگزاری مسابقه انتخابی را ندارد.

رکابزن گزینه اعزام به المپیک کرونا گرفت/ اجازه برگزاری مسابقه انتخابی صادر نشد
کد خبر: 481876
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۳:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی دوچرخه سواری برای انتخاب رکابزن اعزامی به المپیک اردویی را با حضور 12 وزنه بردار تشکیل داد که ابتدا دو نفر و سپس یک نفر دیگر از این اردو جدا شدند.

به گزارش ایسنا، سعید صفرزاده که از گزینه های اصلی اعزام به المپیک بود، چند روز است که به علت کرونا به خانه رفته است و فعلا مراحل درمانی خود را دنبال می کند.

پیش از این نیز علی لبیب به علت کرونا اردو رفت و محمد رجبلو هم به دلیل بیماری اردو را ترک کرد.

کادر فنی در نظر داشت دو مرحله مسابقه انتخابی در شمال ایران برگزار کند تا شرایط آن مشابه با شرایط آب و هوایی و مسیر المپیک باشد اما به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا، اجازه برگزاری مسابقه ورزشی در استان مازندران داده نمی شود.

همچنین یکی از برنامه های آماده سازی گزینه های اصلی اعزام به المپیک حضور در مسابقات اروپایی بود اما هنوز تکلیف آن هم نامشخص است مخصوصا در شرایطی که صدور ویزا نیز به راحتی انجام نمی شود.

رشیدیان دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اینکه فدراسیون چه اقدامی برای اعزام رکابزنان به مسابقات اروپایی انجام داده است، گفت: تقاضای سرمربی را دریافت کرده ایم و به میزبان مسابقات ایمیل زده ایم و دعوتنامه هر کدام را بگیریم، بقیه کارها را انجام می دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها