کد خبر: 480992
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۲:۰۱:۰۰
| |

سرمربی تیم ملی در آستانه اعزام به کاپ جهانی سوییس:

هدف اصلی دستیابی کمانداران به خودباوری است

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: تمرینات به شکل منسجم و منظمی در حال پیگیری است و در حال حاضر هدف اصلی کادر فنی دستیابی کمانداران به خودباوری است.

هدف اصلی دستیابی کمانداران به خودباوری است
کد خبر: 480992
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۲:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| بهزاد پاکزاد، دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان در حاشیه نهمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با کمان در جمع خبرنگاران افزود: دستیابی کمانداران به خودباوری و افزایش اعتماد به نفس موجب آمادگی روانی آنان می‌شود و عملکرد کمانداران در مسابقات هم سطح تمریناتشان و حتی بهتر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد: خودباوری از سوی دیگر موجب آرامش کمانداران خواهد شد که لازمه اصلی این رشته برای شرکت موفق در مسابقات و به ویژه حضور در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک در فرانسه است.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان اندک اندک به لحاظ آمادگی تکنیکی و جسمانی به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شوند و کمانداران حاضر در اردو به حدود 70 درصد آمادگی جسمانی مورد نیاز دست یافته‌اند.

پاکزاد همچنین به اردوی مشترک ایران و تیم‌های اروپایی در کشور ترکیه اشاره کرد و گفت: هدف ما از حضور در تورنمنت بین‌المللی ترکیه یافتن نقاط ضعف و قوت کمانداران بود و در حال حاضر با هدف رفع نقاط ضعف کمانداران و تقویت نقاط قوت آنان در حال پیگیری است.

اردوی کمانداران کامپوند روزهای اول تا 24 اردیبهشت در سایت تیراندازی با کمان آزادی در حال برگزاری است. کمانداران کشورمان خود را برای حضور در مرحله دوم کاپ جهانی سوئیس آماده می‌کنند.

آرمین پاکزاد، محمدصالح پالیزبان، سیدحسام کوثر، احمد اکبری، آرزو طاهریان، ویدا حلیمیان، راحله فارسی و گیسا بایبوردی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کامپوند هستند که با هدایت اسماعیل عبادی خود را برای مسابقات سوئیس آماده می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها