کد خبر: 480709
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۴:۲۲:۰۰
| |

هانس فلیک، سرمربی بایرن مونیخ:

مربیگری بایرن افتخار بزرگی برایم بود

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ بعد از قطعی شدن انتقال یولیان ناگلس مان، به تغییر و تحولات کادر مربیگری واکنش نشان داد.

مربیگری بایرن افتخار بزرگی برایم بود
کد خبر: 480709
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۴:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| هانس دیتر فلیک که چند روز قبل در مصاحبه مطبوعاتی اش اعلام کرد در پایان فصل بایرنی ها را ترک می کند، امروز شاهد انتخاب جانشین مدیران بایرن بود.

به گزارش فارس، در دو روز گذشته شایعات زیادی انتشاریافت که مونیخی ها با «یولیان ناگلس مان»، سرمربی 33 ساله آر.ب لایپزیگ گفت وگو کرده و حتی به توافق رسیده اند. امروز ابتدا باشگاه لایپزیگ و بعد بایرن این خبر را تایید کرد.

حتی ناگلس مان نیز خود از حمایت باشگاه کنونی و هوادارانش قدردانی کرد. او گفت از گذشته دوست داشته هدایت تیم بزرگ بایرن را برعهده گیرد. به این ترتیب مربی جانشین فلیک برگزیده شد. اما خود وی نیز با قطعی شدن موضوع رفتن در پایان سال نیز واکنش نشان داد.

فلیک گفت: دوران فوق العاده ایی را در بایرن مونیخ پشت سرگذاشتم.

وی که گفته می شود جایگزین یواخیم لو در تیم ملی آلمان خواهد شد، افزود: برای من دو سال اخیر همیشه فراموش نشدنی باقی خواهد ماند. احساسات، بردها، کسب عناوین، همه و همه در کنار روزانه و توام به شور و اشتیاق به من شادی زیادی بخشیدند. واقعا دوره فوق العاده ایی داشتم.

فلیک تصریح کرد: تنها حسرتم این بود که این همه موفقیت را نتوانستیم در حضور هواداران جشن بگیریم. واقعا جای خالی هواداران را در هر بازی دیدم. برای آینده هم برای خانواده بایرن مونیخ تنها هر چیز خوبی را آرزو می کنم. در یک جمله می گویم مربیگری در بایرن برایم افتخار بزرگی بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها