دیدار مشترک چفرین، پیکه و لاپورتا پیش از ماجرای «سوپرلیگ اروپا»

رسانه بارسایی از دیدار ریاست یوفا با پیکه و لاپورتا در یکی از رستوران‌های شهر بارسلونا پیش از ماجرای سوپرلیگ اروپا پرده برداشت.

دیدار مشترک چفرین، پیکه و لاپورتا پیش از ماجرای «سوپرلیگ اروپا»
کد خبر: 480704
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۴:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رادیو کاتالونیا گزارش داد که یک ماه و نیم گذشته ریاست یوفا در اسپانیا حضور داشت و در یکی از رستوران‌های معروف شهر بارسلونا با پیکه دیدار کرد. این رسانه مدعی شده که جلسه چفرین با پیکه به همراه لاپورتا، ریاست باشگاه بارسلونا صورت گرفته و مدافع بارسلونا در خصوص میزان حق پخش تلویزیونی در مسابقات یوفا برای بهتر شدن مسائل مالی صحبت کرده است.

به گزارش فارس، جالب اینجاست که این جلسه چند هفته پیش از ماجرای «سوپرلیگ اروپا» شکل گرفته و مشخص نیست که در آن جلسه، صحبت بارسایی‌ها با چفرین چه نتیجه‌ای داشته است. می‌توان گمان برد که جلسه پیکه و لاپورتا با ریاست یوفا خوب پیش نرفته و بارسا به این نتیجه رسیده که وارد سوپرلیگ شود.

سوپرلیگ هفته گذشته با ایده 12 باشگاه آغاز شد ولی در کمتر از 48 ساعت این پروژه به دلیل فشار‌های یوفا، مطبوعات و افکار عمومی زمین خورد و نتوانست به قدرت نمایی خود ادامه دهد. یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید تنها تیم‌هایی بودند که از سوپرلیگ کناره گیری نکرده‌اند و چفرین تایید کرده که با آنها به شدت برخورد خواهد کرد و آنها مجازات خواهند شد.

سوپرلیگ به بهانه حل مسائل مالی و اقتصادی آغاز شد و بارسلونا نیز سعی داشت با رسیدن به این رقابت بتواند بدهی‌های خود را حل و فصل کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها