فرشاد پیوس، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

شکست عمدی پرسپولیس حرف بچه‌گانه است/ تا صبح هم نمی‌توانستیم به الوحده گل بزنیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل الوحده در روند بسیار طبیعی به ثمر رسید و اینکه بعضی می‌گویند شکست عمدی بوده، حرف بچه‌گانه‌ای است.

شکست عمدی پرسپولیس حرف بچه‌گانه است/ تا صبح هم نمی‌توانستیم به الوحده گل بزنیم
کد خبر: 480684
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۳:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد پیوس در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس رقیبش را دست‌کم گرفته بود و در نیمه اول کمتر برای ارائه بازی هجومی شور و اشتیاق داشت. از سوی مقابل مدافعان الوحده هم به خوبی وظایف‌شان را انجام دادند. با توجه به اینکه دومین بازی دو تیم مقابل یکدیگر بود، اماراتی‌ها شناخت خوبی از پرسپولیس داشتند و با آنالیز مناسب برنامه‌هایشان را در زمین اجرا کردند. این بازی اگر تا صبح هم ادامه پیدا می‌کرد، پرسپولیس موفق به گلزنی نمی‌شد.

فرشاد پیوس، وی افزود: شکست مقابل الوحده چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نکرد و به نظرم خیلی به موقع بود. تیم‌هایی مانند پرسپولیس در طول فصل خیلی کم شکست می‌خورند و بازنده از زمین مسابقه خارج می‌شوند. چه بهتر که این شکست‌ها در مرحله حساسی نباشد. بنده فکر می‌کنم پرسپولیس قطعاً به عنوان صدرنشین گروهش صعود می‌کند و برایش هم فرق ندارد با چه تیمی بازی می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بعضی حرف و حدیث‌های بچه‌گانه درباره شکست عمدی پرسپولیس مقابل الوحده مطرح می‌شود که این مسئله را کاملاً رد می‌کنم. تیمی که هدفش قهرمانی است باید مقابل همه رقبا برنده باشد و برایش تقابل با هیچ تیمی فرق ندارد. پرسپولیس دیروز جوانمردانه ظاهر شد. سرخ‌پوشان با دوندگی زیاد و استفاده از فضا‌های زمین دنبال پیروزی بودند. با این وجود شاگردان گل‌محمدی در گلزنی موفق نبودند. گل الوحده در روند بسیار طبیعی به ثمر رسید و اینکه بعضی می‌گویند شکست عمدی بوده، حرف بچه‌گانه‌ای است.

پیوس درباره عملکرد مهاجمان پرسیولیس مقابل الوحده، تصریح کرد: مهاجمان پرسپولیس دونده بودند و خیلی زحمت می‌کشند. با این همه عقب نشینی زیاد شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر بیشتر به ضرر تیم است. به جای اینکه مهاجمان پرسپولیس به کناره‌ها متمایل شوند باید به سمت جلو و محوطه هجده قدم حرکت کنند. مهدی عبدی مهاجم جوان و خوبی است که متاسفانه دیشب 3 موقعیت خوب را از دست داد. عبدی پیش از این گل‌های حساسی را برای پرسپولیس به ثمر رسانده است و هنوز جای کار دارد. باید به او اجازه بدهیم بازی به بازی تجربه‌اش را زیاد کند. بیشتر مشکل عبدی در حال حاضر روحی و روانی است. خواهشم این است که روی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس زیاد فشار وارد نکنند تا به روز‌های خوبش بازگردد.

بازیکن سال‌های دور پرسپولیس درباره تقابل مدافعان پرسپولیس و عمر خربین گفت: عمر خربین مهاجم خوبی است و تا حالا 5 گل به ثمر رسانده است؛ بنابراین مدافعان پرسپولیس از نظر روحی و روانی کمی تحت فشار این بازیکن بودند. البته خوشبختانه از نظر فنی در بازی پرسپولیس و الوحده چیزی نشان نداد.

پیوس درباره عملکرد امید عالیشاه عنوان کرد: امید عالیشاه روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارد. روز‌های رویایی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای عالیشاه تفاوت زیادی ندارد. طبییعتاً اگر کادرفنی از این بازیکن بیشتر استفاده کند، تاثیر زیادی روی بازی تیم خواهد داشت. البته فکر می‌کنم در هندوستان شرایط کمی متفاوت است چون به خاطر آب‌وهوا و برگزاری بازی هر 3 روز یک بار کادرفنی ترجیح می‌دهد از سیستم چرخشی بازیکنان استفاده کند.

پیشکسوت پرسپولیس پیرامون عدم همزمانی رقابت‌های گروهی در هندوستان گفت: عدم برگزاری همزمان رقابت‌ها اتفاق خوبی نیست. وقتی نتایج هر دو بازی روی سرنوشت رقابت‌ها تاثیر دارد، چرا نباید همزمان برگزار شود؟ اگر هندوستان امکانات برگزاری همزمان مسابقه را نداشته است، چرا به این کشور میزبانی داده شد. به نظرم مسئولان پرسپولیس در خصوص عدم برگزاری همزمان رقابت‌ها باید اعتراض کنند و به طور رسمی پیگیر این موضوع باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها