کد خبر: 480123
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۰:۳۲:۰۰
| |

وزنه‌بردار قهرمان آسیا:

گرفتن وزنه‌بردار قطر پیروزی خوبی برایم بود

قهرمان وزنه برداری آسیا گفت: از اینکه با حضور وزنه‌بردار قطر رقابت سخت‌تر شده بود استرس داشتم و اکنون که او را گرفتم پیروزی خوبی محسوب می شود.

گرفتن وزنه‌بردار قطر پیروزی خوبی برایم بود
کد خبر: 480123
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| رسول معتمدی درباره کسب عنوان قهرمانی وزنه برداری آسیا بیان کرد: از آنجا که بعد از دو، سه سال در مسابقه بین‌المللی شرکت می کردم، مقداری استرس داشتم و در حرکت اول یک ضرب، وزنه 166 کیلوگرم را از روی بی‌احتیاطی انداختم. اما در حرکت دوم و سوم وزنه‌ها را زدم و در دوضرب نیز بهتر کار کردم و خدا را شکر توانستم قهرمان شوم.

به گزارش ایسنا، او با اشاره به حضور فارس الباخ وزنه‌بردار مطرح قطر در رقابت دسته 102 کیلوگرم گفت: گرفتن فارس قطری که یکی از گزینه‌های اصلی کسب مدال طلای المپیک است، پیروزی خوبی محسوب می‌شود. زمانی که فهمیدم در دسته 102 کیلوگرم وزنه می زند، از اسم او نترسیدم اما از اینکه به دسته 102 کیلوگرم آمد و کار سخت تر شده بود، استرس داشتم. البته دوستان با من صحبت کردند که رکوردهایم نزدیک به او است و می‌توانم در رقابت با فارس موفق شوم.

قهرمان دسته 102 کیلوگرم درپاسخ به این پرسش که چقدر از رکورد خود در قهرمانی آسیا رضایت دارد، تاکید کرد: در حرکت یک ضرب می‌توانستم وزنه بهتری بزنم. اما از دوضرب خیلی راضی هستم چون وزنه 227 کیلوگرم را که در مسابقه زدم، تاکنون در تمرین نزده بودم و رکورد جدیدی برایم بود. در تمرینات بیشتر از 225 کیلوگرم نزده بودم و وقتی وزنه 227 را زدم خیلی خوشحال شدم.

او افزود: از طرفی در سال گرم کردن وضعیت فارس را دیدیم و این پیش بینی را داشتیم که اگر 227 را بزنم شاید او نتواند بیشتر از این وزنه بزند. برای همین آقای برخواه سرمربی تیم با من صحبت کرد که اگر این وزنه را بزنم احتمالا قهرمان هستم و سرود ایران پخش می شود از این رو با تمام توان روی تخته رفتم.


معتمدی در مورد تغییر وزن خود و ورود به یک وزن المپیکی گفت: اوزان وزنه برداری در المپیک پاریس کاهش پیدا کرده است و به پنج وزن رسیده است از این رو منتظرم تا مشخص شود اوزان جدید المپیکی کدام وزن ها هستند و بعد در مورد تغییر وزن و ورود به وزن المپیکی تصمیم‌گیری کنم.

او در پایان گفت: از مردم ایران که من را دعا کردند، تشکر می کنم. از رییس فدراسیون و کادرفنی تیم ملی، مربیانم در شهرستان، رییس هیات اصفهان ، مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان و خانواده‌ام که خیلی برای من زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها