کد خبر: 478769
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۸:۴۵:۴۹
| |

ملی‌پوشان آزاد و فرنگی ایران واکسن کرونا زدند

با پایان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا در قزاقستان و بازگشت تیم های ملی کشتی به این رقابت ها، ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران واکسن کرونا زدند.

ملی‌پوشان آزاد و فرنگی ایران واکسن کرونا زدند
کد خبر: 478769
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۸:۴۵:۴۹

اعتمادآنلاین| ملی پوشان آزاد و فرنگی ایران واکسن کرونا زدند.

به گزارش ایسنا، با پایان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا در قزاقستان و بازگشت تیم های ملی کشتی به این رقابت ها، ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران واکسن کرونا زدند.

همچنین محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی به همراه دیگر اعضای کادر فنی نیز امروز صبح (چهارشنبه اول اردیبهشت ماه) برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

برای مطالعه و بررسی آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال اعتمادآنلاین در «روبیکا» و «بله» مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

خواندنی ها