کد خبر: 473338
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۰۹:۲۱:۰۰
| |

این گربه ناشنوا پیشگوی مسابقات یورو 2021 خواهد بود

آشیل، گربه ناشنوای ساکن موزه آرمیتاژ سن‌پترزبورگ برای پیشگویی نتایج دیدارهای یورو 2020 که به میزبانی مسکو برگزار می‌شود، باز خواهد گشت.

این گربه ناشنوا پیشگوی مسابقات یورو 2021 خواهد بود
کد خبر: 473338
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۰۹:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| گربه سفیدی که در جریان جام جهانی 2018 روسیه، نتایج چهار دیدار مرحله گروهی را که پیشگویی آن را بر عهده داشت، به درستی حدس زد، با تایید مقامات شهر سن‌پترزبورگ برای افزایش هیجان و جذابیت این تورنمنت که باتوجه به شیوع ویروس کرونا بدون حضور هواداران و یا در بهترین حالت با حضور شمار معدودی از فوتبال‌دوستان برگزار خواهد شد، بازخواهد گشت. از جمله این دیدارهای پیش‌بینی شده توسط آشیل می‌توان به دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018 مابین روسیه و عربستان اشاره کرد که میزبان در نهایت با نتیجه پرگل پنج بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، با این حال، پیشگویی‌های بعدی این گربه درست نبود و آشیل در سه مقطع از انتخاب نتیجه نهایی فینال ناکام ماند.

آشیل برای پیش‌بینی نتیجه دیدار، از بین دو ظرف غذا که داخل هرکدام از آنها پرچم یکی از دو کشوری که با هم مواجه بودند، قرار داشت، یک را انتخاب می‌کرد.

سن پترزبورگ از سه دیدار این تورنمنت که به دلیل پاندمی کرونا با یک سال تاخیر مواجه شده و قرار است تابستان سال جاری برگزار شود، میزبانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها