تعجب پرسپولیسی‌ها از آبی‌پوش شدن رمضانی

اغلب پرسپولیسی‌ها معتقد بودند که آرمان رمضانی در استقلال نمی‌تواند موفق شود یا اینکه درترکیب اصلی تیم فرهاد مجیدی قرار بگیرد زیرا آبی‌ها سه مهاجم آماده و قوی دارند.

تعجب پرسپولیسی‌ها از آبی‌پوش شدن رمضانی
کد خبر: 472347
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۹:۴۲:۴۲

اعتمادآنلاین| اولین خرید زمستانی فرهاد مجیدی در قامت سرمربی جدید تیم استقلال تهران به بازیکن سابق پرسپولیس مربوط شد و آرمان رمضانی که به تازگی از جمع سرخپوشان جدا شده بود به جمع آبی‌ها پیوست.


به گزارش خبرورزشی، باشگاه استقلال اعلام کرد؛ پس از درخواست فرهاد مجیدی سرمربی استقلال جهت جذب آرمان رمضانی به این تیم، امروز احمد مددی، مدیرعامل استقلال با این مهاجم به توافق رسید و او با قراردادی یک سال و نیمه به استقلال پیوست. این مهاجم که در ابتدای فصل به عنوان یکی از آخرین خریدهای یحیی گل‌محمدی و با هدف پر کردن جای خالی یک مهاجم گلزن جذب تیم پرسپولیس شده بود، 8 روز پیش، پس از دوره ناموفق حضور در جمع سرخ‌ها اردوی این تیم را ترک کرد. بازیکن 28 ساله که در تیم سایپا و اکسین البرز عملکرد موفقی داشت و از مهاجمان برتر بود در تیم پرسپولیس اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و بدون گل زده این تیم را ترک کرد تا یکی از خریدهای ناموفق سرخپوشان لقب بگیرد. سه‌شنبه گذشته هم آرمان رمضانی برای شرکت در نخستین جلسه تمرینی خود با آبی‌پوشان راهی محل تمرین استقلال شد تا به صورت رسمی کار خود را زیر نظر فرهاد مجیدی و سایر اعضای کادر فنی از سر بگیرد.


سوژه اصلی تمرینات روزهای اخیر پرسپولیسی‌ها همین آبی‌پوش شدن آرمان رمضانی بود. اغلب پرسپولیسی‌ها معتقد بودند که آرمان رمضانی در استقلال نمی‌تواند موفق شود یا اینکه درترکیب اصلی تیم فرهاد مجیدی قرار بگیرد زیرا آبی‌ها سه مهاجم آماده و قوی دارند. حرفی که شاید چندان هم بیراه نباشد؛ استقلالی‌ها در حال حاضر مهدی قایدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته را در اختیار دارند که این آخری به تازگی و با هماهنگی فرهاد مجیدی به کشورش سفر کرده است.


شاید فرهاد مجیدی، آرمان رمضانی را برای جانشینی شیخ دیاباته در بازی روز چهارشنبه با ماشین‌سازی تبریز خریده باشد درحالی که پرسپولیسی‌ها می‌گویند: «آرمان رمضانی به به تازگی کرونا گرفته و 14 روز از تمرینات گروهی دور و بستری شده است. بدن او ضعیف شده و نمی‌تواند در دیدار با ماشین‌سازی به تیم جدیدش کمک کند و چطور استقلال این بازیکن را خریده است؟!» البته ناگفته نماند آرمان رمضانی هم انگیزه‌های فراوانی دارد که با درخشش در ترکیب تیم استقلال به پرسپولیسی‌ها ثابت کند در مورد او اشتباه کرده‌اند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها