رئیس فدراسیون بحرین چه قولی به AFC داد؟

شیخ علی ‌بن خلیفه در خصوص میزبانی بحرین از رقابت‌های انتخابی جام جهانی‌ 2022 گفت: خوشحالیم که برای دریافت امتیاز میزبانی مورد اعتماد کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفتیم و می‌توانیم از تجارب ارزشمندی که در میزبانی از رویدادهای بین‌المللی داشته‌ایم به خوبی استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون بحرین چه قولی به AFC داد؟
کد خبر: 471840
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ۰۹:۴۵:۰۹

اعتمادآنلاین| شیخ علی ‌بن خلیفه در خصوص میزبانی بحرین از رقابت‌های انتخابی جام جهانی‌ 2022 گفت: خوشحالیم که برای دریافت امتیاز میزبانی مورد اعتماد کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفتیم و می‌توانیم از تجارب ارزشمندی که در میزبانی از رویدادهای بین‌المللی داشته‌ایم به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش خبرورزشی، وی افزود: یکی از دلایل موافقت AFC برای میزبانی بحرین از این رقابت‌ها بازتاب اقدامات صورت گرفته در مقابله با ویروس کرونا بود. موفق شدیم با اتخاذ تدابیر مناسب، واکسیناسیون سراسری و رایگان برای همه شهروندان و حتی افراد مقیم در کشور شرایط امنی را به وجود بیاوریم. این تلاش‌ها که توسط بخش‌های مختلف کشور انجام شد سهم مهمی در جلب اعتماد کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته و رقابت‌ها در این شرایط می‌تواند در شرایط ایمنی و بهداشتی مناسبی برگزار شود.

علی بن خلیفه به چهار کشور مهمان بحرین در این مسابقات خوشامد گفت و اضافه کرد: از مهمانان خودمان به بهترین شکل استقبال خواهیم کرد و تمامی امکانات و شرایط مورد نیاز فراهم می‌شود. پیش‌بینی لازم در خصوص زمین‌های تمرین، هتل‌ها، حمل و نقل و سایر موارد به خوبی انجام شده و تیم‌های ملی حاضر در این گروه اقامت بسیار خوبی در بحرین خواهند داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها