کد خبر: 470535
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۰:۲۳:۱۳
| |

ملی پوش قایقرانی کانو:

سهمیه المپیک بگیرم، آینده بهتری دارم

ملی پوش قایقرانی کانو ایران گفت: اگر در سن پایین بتوانم سهمیه المپیک را بگیرم آینده بهتری خواهم داشت و رسیدن به این سهمیه برایم چالش بزرگی است.

سهمیه المپیک بگیرم، آینده بهتری دارم
کد خبر: 470535
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۰:۲۳:۱۳

اعتمادآنلاین| ملی پوش قایقرانی کانو ایران گفت: اگر در سن پایین بتوانم سهمیه المپیک را بگیرم آینده بهتری خواهم داشت و رسیدن به این سهمیه برایم چالش بزرگی است.

به گزارش ایسنا، محمد نبی رضایی درباره ی وضعیت خود پیش از حضور در مسابقات انتخابی المپیک قایقرانی آب های آرام بیان کرد: گرفتن سهمیه المپیک چالش بزرگی است و اگر کسی در سن پایین سهمیه المپیک را بگیرد، آینده خیلی بهتری دارد و راه های خیلی زیادی برایش باز می شود.من هم خوب تمرین کردم و نسبت به سال گذشته وضعیت رکوردهایم بهتر شده است و پیشرفت کرده ام. فکر نمی کنم اردوی تیم ملی هم لغو شود و تا شروع مسابقات که 29 فروردین است همچنان ادامه دارد.


رضایی در مورد اینکه از وضعیت رقبایش برای کسب سهمیه کانوی 1000متر اطلاع دارد یا خیر، گفت: بی اطلاع نیستم. ازبکستان در آنتالیا تمرین می کند و چین و چین تایپه در کشورهای خود در حال تمرین هستند. ما هم در ایران تمرینات را پیش می بریم و قرار بود در مناطق گرمسیری اردو داشته باشیم که لغو شد.


ملی پوش کانو ایران در پاسخ به این پرسش که وضعیت تجهیزاتشان برای حضور در انتخابی المپیک چگونه است، تاکید کرد: قایق های خوبی نداریم و شاید برای 10 تا 15 سال پیش است باید قایق های به روزی را داشته باشیم. وضعیت قایق های ما نسبت به کشورهای دیگر پایین تر است. امیدوارم فدراسیون قایق های سطح بالاتری را فراهم کند.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می کند فدراسیون تا انتخابی المپیک بتواند قایق جدیدی فراهم کند، تصریح کرد: خیر. واقعا این اتفاق نمی افتد چون بحث گمرک خیلی زمان بر است و قایق های روئینگ چند سال زمان می برد تا وارد ایران شود و الان هم در گمرک هستند.

رضایی در مورد علت شرکت نکردن در کانو1000متر لیگ برتر گفت: وضعیت امتیازی به گونه ای بود که به امتیاز کانوی 500 متر بیشتر نیاز داشتیم تا 1000 متر.


او در پاسخ به این پرسش که فکر می کند انتخابی المپیک حتما برگزار می شود یا خیر، بیان کرد: شانس برگزاری زیاد است و امیدوارم برگزار شود. در هر حال من دارم تمریناتم را انجام می دهم و از مربی ام ایمان پورعزیز تشکر می کنم که در این راه به من کمک می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها