کد خبر: 465845
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۳:۳۹:۱۵
| |

جوکوویچ به فینال تنیس اوپن استرالیا رسید

در نخستین دیدار نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا در بخش مردان نواک جوکوویچ برابر اسلان کاراتسف قرار گرفت و 3 بر صفر پیروز شد.

جوکوویچ به فینال تنیس اوپن استرالیا رسید
کد خبر: 465845
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۳:۳۹:۱۵

اعتمادآنلاین| در نخستین دیدار نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا در بخش مردان نواک جوکوویچ برابر اسلان کاراتسف قرار گرفت و 3 بر صفر پیروز شد. مرد شماره یک جهان و تنیسور روس در ست اول تا پایان گیم هفتم بازی برابری به نمایش گذاشتند و سپس نوله توانست بریک کند و 5 بر 3 پیش بیفتد. او در گیم بعدی هم پیروز شد و نتیجه 6 بر 3 را به نفع خود به ثبت رساند.

جوکویچ در ست دوم بازی را خوب شروع کرد و در گیم سوم بریک کرد تا از حریفش 2 بر یک پیش بیفتد. او گیم‌های بعدی را هم با پیروزی پشت سر گذاشت و زمانی که 5 بر یک از حریفش پیش بود سه گیم پیاپی را از دست داد و نتیجه 5 بر 4 شد. تنیسور صربستانی ممکن بود در گیم بعد هم بریک شود اما در نهایت توانست حریف روس خود را شکست دهد و با نتیجه 6 بر 4 برنده شود.

مرد شماره یک جهان در ست سوم هم برتری‌اش را حفظ کرد و در همان ابتدا بریک کرد. در ادامه کاراتسف نتیجه را 2 بر 2 کرد اما در گیم بعدی بریک شد تا شانس غلبه بر جوکوویچ را از دست بدهد. نوله در سه گیم بعدی پیروز شد و با نتیجه 6 بر 2 ست پایانی را به نفع خود تمام کرد.

جوکوویچ با این پیروزی آسان برابر مرد شماره 114 به فینال نخستین گرند اسلم سال صعود کرد و می‌تواند یک‌شنبه از عنوان خود دفاع کند. حریف تنیسور صربستانی جمعه پس از دیدار دنیل مدودف و استفانوس سیتسیپاس مشخص خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها