کد خبر: 464900
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۲:۰۹:۳۰
| |

انتخابات هیات فوتبال تهران 6 اسفند برگزار می‌شود

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در باره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران با موافقت اداره کل ورزش جوانان این استان و فدراسیون فوتبال قرار است انتخابات ریاست هیئت فوتبال پایتخت روز 4 اسفند (تنها 6 روز قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال) برگزار شود!

انتخابات هیات فوتبال تهران 6 اسفند برگزار می‌شود
کد خبر: 464900
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۲:۰۹:۳۰

اعتمادآنلاین| سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در باره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران با موافقت اداره کل ورزش جوانان این استان و فدراسیون فوتبال قرار است انتخابات ریاست هیئت فوتبال پایتخت روز 4 اسفند (تنها 6 روز قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال) برگزار شود!

بر همین اساس 15 نفری که در گذشته برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده بودند از سوی مراجع ذی صلاح مورد تأیید نهایی قرار گرفته و آنها می‌توانند برای رسیدن به صندلی ریاست هیئت فوتبال در تاریخ 4 اسفند با هم رقابت کنند. عباس تیموری دبیر هیئت فوتبال تهران این موضوع را تأیید کرد.

گفتنی است قرار بود انتخابات این هیأت در تاریخ 14 شهریور 98 برگزار شود اما با توجه به مخالفت رضا گل محمدی مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان تهران این موضوع به تعویق افتاد و اکنون با گذشت حدود یک سال و نیم از آن زمان سرانجام مسؤولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات به جمع‌بندی نهایی رسیدند.


منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها