فرناندس، بهترین بازیکن یک سال اخیر یونایتد

برونو فرناندس پرتغالی در نقل و انتقالات زمستانی توانست با جدایی از اسپورتینگ لیسبون پرتغال راهی منچستریونایتد شود. فرناندس در یک سال گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشته و 30 گل به ثمر رسانده ولی در کسب عنوان قهرمانی ناکام مانده است. 

فرناندس، بهترین بازیکن یک سال اخیر یونایتد
کد خبر: 464686
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۲:۵۳:۱۸

اعتمادآنلاین| برونو فرناندس پرتغالی در نقل و انتقالات زمستانی توانست با جدایی از اسپورتینگ لیسبون پرتغال راهی منچستریونایتد شود. فرناندس در یک سال گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشته و 30 گل به ثمر رسانده ولی در کسب عنوان قهرمانی ناکام مانده است.

یونایتد اکنون در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و باید این هفته به دیدار وست برومویچ برود و در ادامه با رئال سوسیداد در لیگ اروپا بازی دارد.

این بازیکن پرتغالی درباره یک سال گذشته گفت: متاسفانه هواداران در ورزشگاه ها نبودند تا در کنار هم گلهای زده را جشن بگیریم ولی از عملکرد خودم در این یک سال راضی هستم. باید در لیگ برتر و جام حذفی موفق شویم و نتایج بهتری کسب کنیم. حضور در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس برای منچستریونایتد کافی نیست و ما حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. تنها تمرکز ما کسب پیروزی در بازیهای پیش رو است تا شرایط بهتری در جدول رده بندی لیگ داشته باشیم.

برونو فرناندس با رای هواداران منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن فصل قبل تیم انتخاب شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها