کد خبر: 464592
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

مسلم مجدمی، بازیکن تیم معیذر قطر، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

پیشنهادهایی از تیم‌های بالای جدول ایران دارم / خوشحالم که مهدی طارمی این‌قدر پیشرفت کرده است / آرزو دارم برای تیم ‌ملی بازی کنم‌‌

مسلم مجدمی بازیکن تیم معیذر قطر می‌گوید اگر امکانات و شرایط لیگ قطر برای بازیکنان ایرانی مهیا بود، فوتبال ایران صد برابر لیگ‌های دیگر پیشرفت ‌می‌کرد.

پیشنهادهایی از تیم‌های بالای جدول ایران دارم / خوشحالم که مهدی طارمی این‌قدر پیشرفت کرده است / آرزو دارم برای تیم ‌ملی بازی کنم‌‌
کد خبر: 464592
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ترنم کشاورز- مسلم مجدمی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در مورد شرایط و تمرینات تیمش اظهار کرد: هر 2 لیگ کشور قطر از لحاظ امکانات فوتبالی خیلی شرایط خوبی دارند. البته بسیاری لیگ دسته دوم را خیلی سطح پایین و به‌دردنخور تصور می‌کنند که اصلاً درست نیست. سطح بازی‌های لیگ دوم هم به اندازه جام ستارگان باکیفیت عالی است. ما هم از تمامی امکاناتی که در جام ستارگان وجود دارد بهره‌مندیم. بازی‌های ما هم در همان زمین‌های چمنی برگزار می‌شود که بازی‌های لیگ ستارگان برگزار می‌شود. البته قیمت قرارداد و کیفیت بازی بازیکنانش جام ستارگان بالاتر از لیگ دسته دوم است ولی در کل از لحاظ امکانات و شرایط هر 2 لیگ در سطح خیلی بالایی هستند و در بهترین حالت ممکن مدیریت می‌شوند. خودم هم خداراشکر شرایط خیلی خوبی در تیمم دارم و در تمامی بازی‌ها حضور موثری داشته‌ام. البته چند بازی‌ای است خارج از پست تخصصی‌ام بازی می‌کنم که کمی برایم دشوار است ولی در کل خیلی از حضورم در اینجا خوشحال هستم.

او در پاسخ به این سوال که چرا لیگ دسته دوم قطر و این تیم را برای ادامه فعالیت حرفه‌اش انتخاب کرده گفت: چند پیشنهاد خیلی خوب از لیگ ایران داشتم ولی خیلی دوست داشتم در یک فضای جدید فوتبالم را ادامه دهم و تجربیات جدیدی کسب کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم به لیگ قطر بیایم و اکنون هم خیلی از این تصمیم راضی هستم.

هافبک تیم معیذر در پاسخ به این سوال هم که سطح لیگ فوتبال ایران بالاتر است یا قطر توضیح داد: از لحاظ کیفیت بازی و مسائل فنی بازیکنان ایرانی قوی‌تر هستند، ولی امکانات و شرایط لیگ قطر خیلی بیشتر از ایران است؛ اگر برای بازیکنان لیگ ایران شرایط و امکانات درجه یک لیگ قطر مهیا بود، فوتبال ایران چند صد برابر پیشرفت می‌کرد و همه چیز طور دیگری رقم می‌خورد چراکه معتقدم ایران در تمامی پست‌ها بازیکنان مستعد و عالی خیلی زیادی دارد.

مجدمی در جواب این سوال که بازی‌های تیم صنعت نفت آبادان را نگاه می‌کند یا نه گفت: بله من تمامی بازی‌های لیگ ایران و مخصوصاً صنعت نفت را نگاه می‌کنم. با همه بچه‌های تیم در ارتباط هستم. هشت سال در صنعت نفت بازی می‌کردم و هرگز نمی‌توانم این تیم و هوادارانش را فراموش کنم. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در مورد اینکه بازی کدام یک از لژیونرهای ایرانی فعلی را بیشتر دوست دارد گفت: واقعاً به تمامی لژیونرها در مقام نماینده ایران در فوتبال اروپا افتخار می‌کنم. ولی در بین آنها بازی مهدی طارمی را دوست دارم و خیلی برایش خوشحالم که این‌قدر پیشرفت کرده است. امیدوارم او و همه بازیکنان ایرانی روزبه‌روز موفق‌تر شوند تا نام کشور عزیزمان در دنیا با افتخار برده شود.

بازیکن سابق صنعت نفت آبادان در پاسخ به اینکه اگر پیشنهاد خوبی از لیگ ایران داشته باشد آن را می‌پذیرد گفت: قراردادم نیم‌فصل در قطر تمام می‌شود. در حال حاضر 2 سه پیشنهاد خیلی خوب از لیگ ایران دارم که همگی آنها از تیم‌های بالای جدول هستند. البته هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام ولی احتمالاً بعد از پایان نیم‌فصل به لیگ ایران برگردم.

مجدمی در پایان بزرگ‌ترین هدف ورزشی‌اش را چنین توضیح داد: بدون شک هر بازیکنی آرزو دارد برای تیم‌ملی کشورش بازی کند که من هم از این قاعده مستثنی نیستم. جدا از آن هدفم این است که یک روز به فوتبال اروپا راه یابم و بتوانم در آنجا بازی کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها