صمد مرفاوی:

برخی می‌خواهند گروهی دیگر در استقلال مربیگری کنند

صمد مرفاوی مربی تیم استقلال، گفت: کسانی هستند که دوست دارند شیطنت کنند، عده دیگری نیز می‌خواهند گروه دیگری در استقلال باشند. خودم سرمربی استقلال بودم و تجربه این مسائل را داشته‌ام. اینها به حسادت و جاه‌طلبی افراد برای حضور در استقلال بازمی‌گردد.

برخی می‌خواهند گروهی دیگر در استقلال مربیگری کنند
کد خبر: 462582
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۳:۱۷:۴۲

اعتمادآنلاین| صمد مرفاوی درباره شرایط تیم استقلال برای دیدار مقابل نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازیکنان تمرینات‌شان را انجام می‌دهند و شرایط خوبی برای بازی با این هفته داریم و می‌خواهیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در مورد انتقاد از عملکرد فنی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است و حضور در تیم بزرگ می‌تواند شرایط سختی داشته باشد. کسانی هستند که دوست دارند شیطنت کنند، عده دیگری نیز می‌خواهند گروه دیگری در استقلال باشند. خودم سرمربی استقلال بودم و تجربه این مسائل را داشته‌ام. اینها به حسادت و جاه‌طلبی افراد برای حضور در استقلال بازمی‌گردد. زمانی که سرمربی استقلال بودم و چه الان که در کادر فنی مسئولیت دارم، این مسائل را دیده‌ام.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هواداران واقعی استقلال فهیم و با هوش هستند و به خوبی شرایط را درک می‌کنند، اما برخی‌ها که تعدادشان زیاد نیست، سوار این موج می‌شوند و حاشیه ایجاد کرده و در کار تیم اخلال وارد می‌کنند. ما استقلال را دوست داریم و دوست داریم نه تنها در ایران، بلکه در آسیا نیز قهرمان شود. استقلال برای رسیدن به جایگاه قهرمانی نیاز به یکدلی دارد، نه در کادر فنی و بازیکنان بلکه بین پیشکسوتان و هوادارانش این یکدلی وجود داشته باشد.

مرفاوی در خصوص اینکه انتقادها به دستیاران محمود فکری از شیطنت‌ها سرچشمه می‌گیرد، گفت: در حال حاضر عضوی از کادرفنی هستم و نمی‌توانم در این باره نظر دهم، اما یک سؤال دارم، چه مشکلی وجود دارد؟ چه چیزی هست که ما نمی‌بینیم؟ همانطور که فکری گفت کادر فعلی استقلالی هستند. اوایل که آمده بودیم همه می‌گفتند کادر قوی استقلالی آمده‌اند، اما امروز حرف‌های مختلفی می‌زنند. هر چقدر قوی باشیم، هواداران نیز باید کمک کنند. ما با این حرف‌ها ضعیف نمی‌شویم اما اگر ضعیف شویم به ضرر استقلال خواهد بود. با قدرت کارمان را انجام می‌دهیم و گوش به این حرف‌ها نخواهیم داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا موافق صحبت‌های فکری در برنامه شب گذشته فوتبال برتر است که گفته بود اتاق فکری علیه استقلال تشکیل شده است، گفت: بله موافقم. حرف حق باید زده شود، حالا این برنامه باشد یا برنامه دیگر. کاری به هیچ شبکه‌ای ندارم و نظرم این است که حرف حق باید زده شود. هواداران باید خیلی از مسائل‌ها را بداند و آگاه باشد.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود رشید مظاهری در جلسه فنی قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان نکته فنی گفته بود که همین مسئله باعث نیمکت‌نشینی او شد، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. بازیکنان ما واقعا درک خوبی می‌کنند و خدای ناکرده عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

یک تفکری در جلسه فنی بود و از شانس سیدحسین حسینی آن اشتباه را مرتکب شد، اما اینکه کسی اعتراض کرده باشد یا حرفی زده باشد، اصلا درست نیست. بازیکنان ما توانمند بوده و جزو سرمایه‌های استقلال هستند. اصلا این بحث‌ها صحت ندارد و هیچ بازیکنی در کار کادر فنی دخالت نمی‌کند و اجازه هم نمی‌دهیم کسی دخالت کند.

مرفاوی در رابطه با حضور یک فرد غیرمرتبط در تمرین استقلال تصریح کرد: این موضوع در حیطه کاری من نیست. وظیفه من فنی بوده که کارم را خوب انجام دهم. به کارم افتخار می‌کنم چون در استقلال کار می‌کنم.

وی درباره بستری شده علی انصاریان در بیمارستان که یک فصل شاگرد او در استقلال بود، گفت: خودم این بیماری را کشیدم، یک ویروس «موذی» است و مشخص نمی‌کند در چه وضعیتی هستید. آرزوی سلامتی برای انصاریان دارم و دعا می‌کنم هر چه زودتر سلامتی‌اش را بدست بیاورد. ما یک سال کنار هم بودیم و از نزدیک هم مادر او را دیدم و می‌دانم چه زجری می‌کشد. خودم درگیر این ویروس شدم و فکر می‌کنید مشکلی ندارید اما به یکباره متوجه می‌شوید کل وجودت را گرفته است. خدا را شکر به لطف خدا و همسرم توانستم این بیماری را درمان کنم. از خدا می‌خواهم به انصاریان سلامتی بدهد تا بار دیگر به آغوش مادرش بازگردد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها