هالند راهی منچستریونایتد می‌شود؟

ارلینگ هالند از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است که در بوروسیا دورتموند بازی می کند. این مهاجم نروژی در 28 بازی که برای دورتموند به میدان رفته موفق به زدن 27 گل شده است.هالند مورد توجه تیم های زیادی قرار گرفته است اما ظاهرا منچستر یونایتد با هدایت سولسشایر بیشترین شانس را برای جذب او دارد.

هالند راهی منچستریونایتد می‌شود؟
کد خبر: 460332
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۰۸:۱۱:۱۰

اعتمادآنلاین| مدیر برنامه های ارلینگ هالند به ستایش از باشگاه منچستر یونایتد پرداخت و به نظر می رسد که همه چیز آماده انتقال این بازیکن به اولدترافورد است.

ارلینگ هالند از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است که در بوروسیا دورتموند بازی می کند. این مهاجم نروژی در 28 بازی که برای دورتموند به میدان رفته موفق به زدن 27 گل شده است.

هالند مورد توجه تیم های زیادی قرار گرفته است اما ظاهرا منچستر یونایتد با هدایت سولسشایر بیشترین شانس را برای جذب او دارد.

پدر ارلینگ هالند که مدیر برنامه های او است در ستایش از باشگاه منچستر یونایتد گفت: منچستر یک باشگاه بسیار موفق است که برنامه روشنی دارد و طبق آن پیش می رود. مقایسه منچستر با دورتموند در شرایط کنونی درست نیست. ما نباید درباره منچستر یونایتد حرف بزنیم چرا که هالند اکنون بازیکن دورتموند است.

او ادامه داد: یونایتد و دورتموند دو باشگاه قدیمی و بزرگ هستند. هر دو تیم هواداران پرشمار و تاریخی درخشان دارند. منچستر یونایتد باشگاهی است که ما به آن افتخار می کنیم درست مانند دورتموند.

به نظر می رسد که این ابراز علاقه پدر هالند به منچستر یونایتد او را آماده پیوستن به این تیم می کند به ویژه اینکه سولسشایر مربی شیاطین سرخ هم نروژی است و رابطه بسیار خوبی با هالند دارد.

هالند پیش از این سابقه بازی زیر نظر سولیسشایر را در مولده نروژ دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها