کد خبر: 457207
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۱۳:۵۴:۲۹
| |

برونو فرناندز در مسیر پل اسکولز

در خط میانی یونایتد یک سالی می‌شود که برونو فرناندس با آمدنش به تیم توانسته جان تازه‌ای به مرکز زمین شیاطین سرخ بدهد.

برونو فرناندز در مسیر پل اسکولز
کد خبر: 457207
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۱۳:۵۴:۲۹

اعتمادآنلاین| در خط میانی یونایتد یک سالی می‌شود که برونو فرناندس با آمدنش به تیم توانسته جان تازه‌ای به مرکز زمین شیاطین سرخ بدهد. خطی که برونو توانست آن را به خوبی با پل پوگبا هماهنگ و حتی بعضاً او را به نیمکت هم بفرستد. بازی‌های درخشان فرناندس همه را یاد دوران طلایی پل اسکولز در یونایتد انداخت اما به راستی کدام‌یک بهتر بودند؟

نظرسنجی


روزنامه سان اخیراً در سایت خود نظرسنجی بین اسکولز و فرناندس گذاشته و از مردم خواسته تا گزینه موردنظر خود را انتخاب کنند. پس از نزدیک به 7 هزار شرکت‌کننده اسکولز محبوب‌ترین گزینه بود. از میان رأی‌دهندگان 61 درصد ستاره کلاس 92 را نسبت به فرناندس انتخاب کردند. این درحالی است که فقط 21 درصد هافبک فعلی یونایتد را انتخاب کردند. 18 درصد باقی‌مانده هم هر دو گزینه را یکسان انتخاب کردند.

آمار اسکولز


از نظر خلاقیت عملکرد فرناندس عالی است. اگرچه مسلماً اسکولز در سال‌های آخر خود بازیکنی کاملاً متفاوت بود. اسکولز که اکنون 46 ساله است بین سال‌های 1994 تا 2012 موفق به زدن 107 گل در 488 بازی در لیگ برتر برای یونایتد شد. او همچنین 55 پاس گل به کارنامه خود اضافه کرد و به‌طور متوسط 223 دقیقه به ازای هر گل یا پاس گلش زمان صرف شده است.

آمار فرناندس


از طرف دیگر فرناندس به دلیل سبک بازی‌ای که دارد به‌طور مستقیم بیشتر به گلزنی کمک می‌کند. این بازیکن 26 ساله در دوران کوتاه بازی خود در اولدترافورد 19 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و همچنین 24 پاس گل داده است. این آمار به شماره 18 فعلی یونایتد به‌طور متوسط 76 دقیقه برای هر گل یا پاس گل زمان داده است.

فرناندس مورد علاقه اسکولزی


صرف نظر از اینکه طرفداران هنوز پل را به برونو ترجیح می‌دهند، فرناندس مطمئناً بازیکن مورد علاقه اسکولز است، زیرا او در گفت‌وگویی عنوان کرد، برونو نقش زیادی در موفقیت منچستر داشته است. پل به وب‌سایت رسمی من‌یونایتد گفت: «برونو بهتر از من است. او با من متفاوت است. برونو گل‌های بهتری نسبت به من می‌زند. من دوست دارم با او بازی کنم. پل هیجان‌انگیز بوده و یک تفاوت بزرگ رقم زده است. من فکر می‌کنم قبل از آمدن او به تیم، یونایتد به سختی می‌توانست فرصت ایجاد کند اما اکنون به نظر می‌رسد که می‌تواند در هر بازی سه، چهار یا پنج گل به ثمر برساند.»


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها